X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 دی 1395, 17:34
کد خبر: 21864
خبرنگار: khani
نظرات: 46

بازی با نفت یک دیدار انتقامی است

ویسی: جایگاه واقعی ما حضور در بین سه تیم برتر است

ویسی:  جایگاه واقعی ما حضور در بین سه تیم برتر است ویسی:  جایگاه واقعی ما حضور در بین سه تیم برتر است
سرمربی سپاهان گفت: در فوتبال نمی توان پیش بینی کرد ولی تلاش می کنیم در برابر تماشاگران خودی صاحب 3 امتیاز شویم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست پیش از مسابقه تیم های سپاهان و نفت اظهار داشت: یک بازی بسیار حساس و سخت با نفت داریم. ما در جام حذفی توسط این تیم کنار رفته ایم اما برای این بازی آماده هستیم. در فوتبال نمی توان پیش بینی کرد ولی تلاش می کنیم در برابر تماشاگران خودی صاحب 3 امتیاز شویم.
سرمربی سپاهان اظهار داشت: این بازی نیاز بود که هافبک بازی کنیم ضمن این که در 7-6 بازی قبلی کمترین تغییرات را داشتیم. تماشاگران ما در بازی با نفت و استقلال خیلی خوب از ما حمایت کردند. متاسفانه این دو بازی را نبردیم اما سپاهان همیشه سپاهان است. مدتی زمان می خواهد تا تیم، به ساختار خود برسد. تماشاگران اصیل و واقعی می دانند که تغییرات نیازمند زمان است. تیمی که سال قبل 31 سال داشت اما الان به تیمی جوان تبدیل شده است، تاکنون نتایج قابل قبولی گرفته است. جایگاه واقعی ما بالای جدول است و قرارگرفتن در بین سه تیم.
ویسی تصریح کرد: وقتی بازیکنی در تیمش یک میلیارد می گیرد و تماشاگران می خواهند او را بیاوریم ما نمی توانیم با 500 میلیون او را به خدمت بگیریم. اینجا سپاهان است و مطمئنا بازیکن می خواهد اینجا باشد ولی موقع نقل و انتقالات باید به جیب خود نگاه کنیم. همان طور که در نگام خرید هم به جیب خود نگاه می کنیم.
سرمربی سپاهان درباره جذب کریمی گفت: حضور وی تقریبا تمام شده است. برای رضایتنامه اش پولی در خواست شده است که اگر آن را بدهیم علی سپاهانی می شود.
ویسی در خاتمه گفت: می دانم می پرسید که تکلیف شجاع چه می شود. پیش از این که شما بپرسید باید بگویم که او هم تا من هستم جایی نمی رود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها