X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 دی 1395, 17:01
کد خبر: 21880
خبرنگار: khani
نظرات: 6

نداشتن پول گریبان ما را گرفته است

دایی: به سپاهان تبریک می گویم

دایی:  به سپاهان تبریک می گویم دایی:  به سپاهان تبریک می گویم
مربی نفت گفت:نداشتن پول امروز گریبان ما را گرفته و مطمئنا فردا و پس فردا گریبان تیم های دیگر را می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، محمد دایی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های سپاهان و نفت اظهار داشت: کسب این 3 امتیاز را به سپاهانی ها تبریک می گویم. هم تیم ما و هم سپاهان بازی خوبی کردند. ما می توانستیم برنده بازی باشیم اما تیم نفت واقعا خسته بود. ما می توانستیم باز هم گل بزنیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم. نداشتن پول امروز گریبان ما را گرفته و مطمئنا فردا و پس فردا گریبان تیم های دیگر را می گیرد. متاسفانه نتایج اکثر مسابقات فوتبال ما در زمین رقم نمی خورد.
وی افزود: من در مورد صحنه خاصی صحبت نمی کنم اما وقتی جو استادیوم مناسب نباشد و داور امنیت نداشته باشد و فحش این همه تماشاگر را بشنود، قطعا تحت فشار قرار می گیرد. مگر داوران ما تامین هستند؟ داور تنها در این شرایط مقصر نیست. مطمئنا عوامل دیگری نیز وجود دارد که سبب می شود داور اشتباه کند. ما تنها برای تیممان یک علی دایی را داریم که مثل آب خوردن وی را محروم می کنند و فدراسیون نیز پاسخگو نیز نیست.
مربی نفت اذعان داشت: مطمئن باشید داور نمی آید از مجموعه ای که تنها 40 عضو دارد حمایت کند. ما سه بازی با استقلال کردیم. در بازی اول دو پنالتی نگرفتند و یک اخراجی آن ها را چشم پوشی کردند. در بازی دوم گل آفساید زدند و در بازی سوم گل غیرقانونی زدند. چرا باید این طور باشد؟ چون ما سپاهان نیستیم. مطمئنا داور وجود نمی کند که برای ما پنالتی بگیرد. ان شاالله روزی برسد که به همه تیم ها به یک چشم نگریسته شود. ما هم منتظر می مانیم برای فصل جدید.
وی خاطرنشان کرد" وقتی ببازند می گویند تحت فشار هستند. وقتی می برند باز هم جمع می شوند و به ما فحش می دهند و می گویند مافیا. ما اگر مافیا بودیم که محروم نداشتیم. مافیای فوتبال ایران چند دسته هستند. اگر دوست دارید تیمهای استقلال و پرسپولیس و تراکتور و سپاهان قهرمان شود خب این تیم ها را قهرمان کنید. یعنی در بازی استقلال حراست استادیوم نمی تواند 5 تماشاگر را پیدا کند تا فحاشی نکنند. من برای این فوتبال متاسفم. فقط همین
دایی اذعان داشت: بعد از این که ما رفتیم به فینال جام حذفی، شمشیر را برای ما از رو بستند. من شخصا نمی گویم که داور اشتباه می کند.
مربی نفت گفت: امروز روز سپاهان بود و به آن ها تبریک می گوییم که برنده شدند.
وی افزود: چطور است که برخی تیمها پول دارند و هر کسی را به هر قیمتی می خواهند می خرند. خدا را شکر که استقلال و پرسپولیس 8-7 نفر تماشاگر دارند. اما آیا سخت است پیدا کردن 6-5 نفر در بین این نفرات که فحاشی می کنند؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها