X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 دی 1395, 17:05
کد خبر: 21881
خبرنگار: khani
نظرات: 15

بازی بسیار سختی بود

قنبری: ما هم عقب افتادیم اما به داور فشار نیاوردیم

قنبری:  ما هم عقب افتادیم اما به داور فشار نیاوردیم قنبری:  ما هم عقب افتادیم اما به داور فشار نیاوردیم
مربی تیم سپاهان گفت:بچه ها به دلیل جوانی اشتباه کردند و از خود بیخود شدند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، کریم قنبری در نشست خبری پایان مسابقه تیم های سپاهان و نفت اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. به خاطر بازی که در جام حذفی با این تیم کرده بودیم، از هم شناخت داشتیم. می دانستیم نفت آمده که بازی را از سرعت بیندازد. در نیمه اول آن ها هشت بار بازی را از جریان انداختند. هر چند تحت فشار ما بودند اما بچه ها به دلیل جوانی اشتباه کردند و از خود بیخود شده، ما گل خوردیم.
وی افزود: وقتی تیمی متحول می شود برای نتیجه گرفتن باید زمان داشته باشد.
مربی سپاهان بیان داشت: فکر می کنم فشار بیش از اندازه بازی سبب از حال رفتن ویسی شد. لازم است اینجا از هواداران فهیم سپاهان تشکر کنم. آنهایی که تا دقیقه 90 ما را تنها نگذاشتند و هوادار واقعی ما آن ها هستند نه کسانی که از دقیقه 30 شروع به شعارهای هدف دار کردند. ما تا لحظه آخر به حمایت نیاز داریم چون این تیم، بسیار جوان است.
قنبری اذعان داشت: داوری خوب بود. داوری ما جوان شده است و نیاز به حمایت دارد. هفته پیش بنیادی فر داور جوانی بود ولی این درست نیست که بخواهیم داوری را تحت فشار قرار دهیم و نتیجه بگیریم. امروز ما باز هم عقب بودیم اما ایا فشاری روی داوری آوردیم. بقیه داوران نیز این کار را کنند و کمک کنند تا داوری بهتر شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها