X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1395, 10:39
کد خبر: 21893
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 19

با این پیروزی وضعیتمان بهتر شد

اخوان: ویسی تا ساعت 9 در CCU بود

اخوان: ویسی تا ساعت 9 در CCU بود اخوان: ویسی تا ساعت 9 در CCU بود
سرپرست تیم سپاهان گفت: به خاطر شعارهایی که داده شد ویسی بین نیمه نمی خواست به زمین بیاید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت و گو با کاپ، درباره پیروزی سپاهان مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی بسیار خوب و سختی بود. همه می گفتند که باید به خاطر شکست جام حذفی این بازی را ببریم. بچه ها مصمم بودند که سه امتیاز را کسب کنند تا خاطرات آن بازی تلخ پاک شود. مردم خیلی از آن باخت و اتفاقاتی که رخ داد ناراحت بودند.

وی درباره غیبت علی دایی در کنار زمین خاطرنشان کرد: درست است که ایشان نبودند اما ماهم جلال الدین علی محمدی و شجاع خلیل زاده دو بازیکن خوبمان را نداشتیم. مع الوصف خیلی خوشحالیم که با این پیروزی وضعیت ما در جدول بهتر شد.

سرپرست تیم سپاهان درباره اتفاقی که برای عبدالله ویسی رخ داد و این سرمربی بعد از گل دوم تیمش به بیمارستان منتقل شد، بیان داشت: متاسفانه از دقیقه 30 شعارهایی که نباید داده می شد به خاطر خط و خطوطی که روی سکوها داده شده بود اتفاق افتاد. آقای ویسی بابت این شعارها بسیار ناراحت بود و تحت فشار قرار گرفته بود. او بین نیمه اینقدر حالش بد بود که نمی خواست در 45 دقیقه دوم به زمین بیاید اما منصرفش کردیم.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه دو گل را زدیم، حال ویسی اصلا مساعد نبود و مشخص بود که دچار افت فشار شده است. او تا ساعت 9 شب در CCU بود. اما بعد از آن حالش بهتر شد و او را به خانه بردند. ساعت 11:30 دیشب با او تماس داشتم خدارا شکر وضعیتش بهتر بود.

اخوان در پایان گفت: امروز تمرین ما تعطیل است و بازیکنان استراحت می کنند. انشالله آقای ویسی هم وضعیتشان بهتر شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها