X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1395, 10:44
کد خبر: 21894
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 8

دو شکست متوالی برای نفت بدون دایی

تیم دایی بدون داد و فریاد می بازد!

تیم دایی بدون داد و فریاد می بازد! تیم دایی بدون داد و فریاد می بازد!
تیم فوتبال نفت تهران در هر دو جلسه محرومیت سرمربی‌اش شکست خورد تا تأثیر واکنش‌های دایی در کنار خط مشخص شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل ازایمنا، داد و فریادها و واکنش‌های عجیب دایی در بازی جنجالی جام حذفی بین سپاهان و نفت کافی بود تا کمیته انضباطی حداقل میزان محرومیت یعنی 2 جلسه را برای علی دایی در نظر بگیرد. در آن دیدار علی دایی پس از اعلام پنالتی به ضرر تیمش آنقدر در کنار خط شلوغ کرد تا پس از چندین دقیقه حاج صفی سرد شود و پنالتی را به بیرون بزند و این نفت تهران باشد که مقابل 40 هزار سپاهانی جشن صعود به فینال بگیرد.
پس از آن دیدار و حرکات ناجوانمردانه دایی خیلی‌ها اعتقاد داشتند او با شلوغ بازی در کنار خط و داد و فریاد روی داور و ریتم بازی به سود تیم خودش تأثیر می‌گذارد، این ادعا اما چندان هم بیراه نبود زیرا در 2 دیداری که نفت از داشتن سرمربی خود با فریادهای منحصر به فردش در لب خط محروم بود مطلقاً بازنده بود و حتی یک امتیاز هم نصیب این تیم نشد.
در میان همه تحلیل‌هایی که نسبت به رفتار دایی می‌شود ذکر این مسئله که چرا برخی داوران جرات برخورد یا در صورت لزوم اخراج سرمربی نفت را در زمان اعتراض‌های همیشگی او در لب خط ندارند پر بیراه نیست. شاید اگر این جرات و اقتدار در داوران ایرانی وجود داشت میانگین امتیازات تیم‌های دایی خیلی پایین‌تر از اینها بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها