X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 دی 1395, 14:24
کد خبر: 21898
خبرنگار: talaei
نظرات: 23

یک اخطار به ازای هر بار درخشش؟

رفتار عجیب از ستاره درخشان

رفتار عجیب از ستاره درخشان رفتار عجیب از ستاره درخشان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در دیدار تیم‌های سپاهان و نفت تهران از هفته هفدهم لیگ برتر مهرداد محمدی ستاره اول بازی بود. این بازیکن جوان با ارسال پاس گل برای مسعود حسن‌زاده و در ادامه به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش سپاهان کار انتخاب بهترین بازیکن میدان را راحت کرد.
با وجود درخشش اما یک رفتار عجیب هم از هافبک-مهاجم سپاهان سر زد و آن اینکه او مثل دیدار با صبا پس از گلزنی پیراهنش را در آورد تا دومین کارت زرد خود در لیگ شانزدهم را هم به یک علت مشابه گرفته باشد.
در دیدار با صبا شکسته شدن طلسم گل نزدن محمدی که در 12 هفته ابتدایی لیگ شانزدهم موفق به گلزنی نشده بود دلیل موجهی برای در آوردن پیراهن به نظر می‌رسید. در بازی با نفت هم میل شدید به انتقام‌جویی از حریفی که چندی پیش موجب بر باد رفتن رؤیای قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی شد ظاهراً فشار مضاعفی را بر بازیکنان و کادر فنی سپاهان وارد کرده بود. افت فشار عبدالله ویسی هم به خوبی حکایتگر این وضعیت بود.
با این وجود، اگر قرار باشد محمدی به ازای به ثمر رساندن هر گل مهمی یک کارت زرد از داور بگیرد، طبیعتاً فرصت درخشش و گلزنی را در برخی از مسابقات به خاطر محرومیت از دست می‌دهد کما اینکه او با دریافت تنها یک کارت زرد دیگر سه‌اخطاره خواهد شد و ممکن است به همین دلیل در یکی از بازی‌های آینده سپاهان غایب باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها