X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1395, 09:55
کد خبر: 21900
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 6

عدم نتیجه گیری رقبای سپاهان در هفته هفدهم

رقبا در خدمت طلایی‌پوشان

رقبا در خدمت طلایی‌پوشان رقبا در خدمت طلایی‌پوشان
در هفدهمین هفته از لیگ برتر تیم‌های چهارم تا ششم جدول باختند و 2 تیم دوم و سوم هم مساوی کردند تا سپاهان سه پله صعود کند و چشم‌انداز آسیایی بهتری پیش روی این تیم ترسیم شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در هفته هفدهم لیگ برتر اتفاق جالبی افتاد و آن اینکه تیم‌های چهارم تا ششم جدول هماهنگ با یکدیگر قافیه را به حریفانشان واگذار کردند تا سپاهان رده‌ هفتمی با سه پله صعود به رتبه چهارم برسد و در مربع بالایی قرار بگیرد.
در این هفته تیم‌های پیکان، فولاد و استقلال تهران به ترتیب برابر صبا، پرسپولیس و استقلال خوزستان شکست خوردند تا موانع صعود طلایی‌پوشان اصفهانی یکی پس از دیگری فرو بریزد و زمینه برای پیشروی آنها در جدول فراهم شود.
اما این تنها سه تیم چهارم تا ششم جدول نبودند که نتایج دیدارهایشان به نفع سپاهان رقم خورد بلکه تیم‌های رده دومی و سومی تراکتورسازی و ذوب‌آهن هم ضمن تقسیم امتیازات این هفته با حریفان به سود طلایی‌پوشان نتیجه گرفتند. اگرچه سپاهان موفق به عبور از تراکتورسازی و ذوب‌آهن در جدول نشد اما در پی فعل و انفعالات رقم‌خورده در هفته هفدهم فاصله امتیازی‌‌اش با آنها کاهش یافت تا به این ترتیب، چشم‌انداز امیدوارکننده‌تری برای کسب سهمیه آسیایی پیش روی شاگردان عبدالله ویسی ترسیم شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها