X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1395, 10:23
کد خبر: 21901
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 12

سرمربیگری یکی از مشکل ترین کارهاست

چرخابی: سپاهان در مقابل نفت مزد دوندگی بی امانش را گرفت

چرخابی: سپاهان در مقابل نفت مزد دوندگی بی امانش را گرفت چرخابی: سپاهان در مقابل نفت مزد دوندگی بی امانش را گرفت
عضو کمیته فنی سپاهان گفت: با وجود بازی خوب مقابل نفت تهران اما سپاهان همچنان در دفاع تیمی نقص دارد و خوب قادر به حفاظت از دروازه خود نیستند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد،حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به برد سپــاهان مقابل نفت تهران در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و مُزد دوندگی بی‌امان خود را گرفت. در طول تمامی بازی‌های لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه سپاهان این بازی ندویده بود و زردپوشان اصفهانی مصمم به پیروزی در مقابل حریف خود بودند.

وی ادامه داد: سپاهانی‌ها می‌دانستند که اگر امتیاز بازی امروز را از دست دهند کارشان در ادامه لیگ سخت‌تر از قبل می‌شود و شاید دیگر نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

عضو کمیته فنی سپاهان گفت: شاگردان عبدالله ویسی با اینکه گل زود هنگامی را دریافت کردند، اما ناامید نشدند و با تلاش و دوندگی بیشتر توانستند خود را به بازی بازگردانند. البته یادمان باشد که سپاهان همچنان در دفاع تیمی نقص دارد و خوب نمی‌توانند از دروازه خود محافظت کنند.

وی تصریح کرد: سپاهان طراوت و دوندگی خوبی دارد اما از این مزیت خود استفاده نمی‌کنند. زمانی که این تیم از حریف خود پیش میافتد، باید تیم به خوبی جمع شود و بتوانند از 3 امتیاز خود دفاع کنند اما این امر به خوبی محقق نمی‌شود.

چرخابی درباره مسعود حسن‌زاده، تازه‌ترین خرید سپاهانی‌ها اظهار داشت: این بازیکن روز خوبی را پشت سر گذاشت. حسن‌زاده اگر همانند سال اول حضورش در ذوب‌آهن باشد، مهاجم قابلی است و می‌تواند به خوبی به تیم جدید خودش کمک کند.

سرمربی سابق سپاهان درباره اتفاقی که برای عبدالله ویسی افتاد و راهی بیمارستان شد گفت: حرفه سرمربیگری یکی از مشکل‌ترین کارهاست و فشار بازی بسیار بر روی این سرمربی جوان اثر گذاشت و سبب افت فشار وی شد. امیدوارم ویسی هرچه زودتر شرایط مساعدی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان هفته آینده بازی سختی در مقابل استقلال خوزستان دارد. سپاهانی‌ها محکوم به پیروزی در این بازی هستند تا دوباره اوج بگیرد و به روزهای خوب خود بازگردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها