X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 بهمن 1395, 14:51
کد خبر: 21917
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

شکست‌ناپذیر در لیگ، ناکام در حذفی

اولین دبل سپاهان در لیگ شانزدهم

اولین دبل سپاهان در لیگ شانزدهم اولین دبل سپاهان در لیگ شانزدهم
حریفی که سپاهان را از گردونه رقابت‌های جام حذفی حذف کرد نزدیک به 2 سال و نیم است که در لیگ برتر موفق به شکست تیم اصفهانی نشده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، اولین برد سپاهان در لیگ شانزدهم در هفته دوم مقابل نفت تهران رقم خورده بود. به این ترتیب، با برتری هفته گذشته برابر نفت این حریف تهرانی اولین تیمی لقب گرفت که سپاهان در هر 2 دیدار رفت و برگشت موفق به شکست آن شده است.
جالب آنکه، هر 2 دیدار رفت و برگشت 2 تیم در لیگ پانزدهم هم به نفع تیم اصفهانی به پایان رسیده بود تا سپاهان فصل پیش نیز مقابل این حریف به اصطلاح دبل کرده باشد.
آخرین باخت لیگ برتری سپاهان برابر نفت به زمانی بازمی‌گردد که تیم اصفهانی بیست و هشتم مردادماه 93 با سه گل از میزبان تهرانی شکست خورد و متحمل اولین باخت خود در لیگ چهاردهم شد. با این اوصاف، با پیروزی هفته گذشته، شکست‌ناپذیری سپاهان برابر نفت در لیگ برتر 29 ماهه شد.
البته در این فاصله سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی باخت تلخی را برابر نفت تجربه کرد. این اتفاق که همین سه هفته پیش افتاد باعث شد تا رکورد شکست‌ناپذیری سپاهان برابر نفت تنها محدود به مسابقات لیگ برتر باشد.ئ
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها