X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 بهمن 1395, 09:40
کد خبر: 21925
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 14

ویسی به خاطر فشار و استرس«غش» کرد

طاهری: بمبی نیست که بخواهیم بترکانیم!

طاهری: بمبی نیست که بخواهیم بترکانیم! طاهری: بمبی نیست که بخواهیم بترکانیم!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از خبرگزاری میزان محسن طاهری در مورد دیدار فردا (دوشنبه) تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی مهمی پیش روی ماست. با توجه به روند خوبی که در پیش گرفته‌ایم به 3 امتیاز این بازی خیلی احتیاج داریم. استقلال خوزستان، تیم خوبی است که در هفته‌های اخیر روی دور افتاده است. در مجموع بازی در اهواز همیشه سخت است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیست عبدالله ویسی باز هم «غش» کند، گفت: اگر ویسی در بازی قبلی غش کرد، به دلیل فشار زیادی بود که روی او وجود داشت. فشار روی هر کسی که سرمربی سپاهان باشد، زیاد است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا فشاری از سوی مدیریت این باشگاه روی ویسی وجود داشت یا خیر، تصریح کرد: به هر حال ویسی، سرمربی یک تیم بزرگ است که هواداران زیادی دارد. طرفداران سپاهان از ویسی انتظار دارند. همچنین او وسط بازی غش کرد و طبیعتاً فشاری از سمت ما نبوده است. اتفاقاً خیلی هم از ویسی حمایت کردیم. از وقتی که به سپاهان آمده‌ام هیچ مشکلی با هم نداشته‌ایم.

طاهری درباره جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: 2 بازیکن گرفته‌ایم و به دنبال جذب بازیکنان دیگر هم هستیم. مشکل مالی نداریم و اصلاً آمده‌ایم که مشکلات مالی را رفع کنیم اما بازیکن مورد نظر خود را پیدا نکرده‌ایم. همچنین سی‌دی چند بازیکن خارجی به دست ما رسیده اما در نهایت ویسی باید نظر بدهد.

وی در پایان درباره اینکه آیا قصد ترکاندن بمب در نقل و انتقالات را دارند یا خیر، گفت: شما به ما بمب معرفی کنید تا ما منفجر کنیم! بمبی نیست که بخواهیم بترکانیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها