X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 بهمن 1395, 11:12
کد خبر: 21929
خبرنگار: hajiia
نظرات: 12

درخواست رسمی از پرسپولیس برای جذب خلیل‌زاده ارائه نشد

اخوان: روی تک‌تک امتیازات نیم‌فصل دوم شیر خوابیده است

اخوان: روی تک‌تک امتیازات نیم‌فصل دوم شیر خوابیده است اخوان: روی تک‌تک امتیازات نیم‌فصل دوم شیر خوابیده است
به گزارش طوفان زرد،مهدی اخوان در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص نارضایتی برخی هواداران سپاهان از عملکرد این تیم و اعتراض به کادرفنی در بازی با نفت تهران گفت: از ابتدای فصل اعلام کردیم تیم جوانی داریم که روز به روز بهتر خواهد شد اما برخی هواداران ما کم‌حوصله هستند و توقع دارند ما در هر مسابقه‌ مقابل حریف خود به برتری دست یابیم.

وی ادامه داد: ما هم قبول داریم که تا قبل از دیدار با نفت‌تهران برخی نتایج موردنظر هواداران نبوده اما دوستداران سپاهان باید تحمل کنند. در حال حاضر ما شرایط بسیار بهتری پیدا کرده‌ایم و بازیکنان نیز در تمرینات بسیار سرحال و شاداب هستند و قطعا در ادامه لیگ عملکرد بهتری خواهند داشت.

اخوان در خصوص افت فشار عبدالله ویسی در دیدار مقابل نفت که منجر به انتقال او به بیمارستان شد، گفت: هوادارانِ کدام تیم در دنیا از دقیقه 30 و در حالی که هنوز یک ساعت به پایان مسابقه باقی مانده علیه کادرفنی شعار می‌دهند. فکر می‌کنم این شرایط برای هیچ مربی‌ای مطلوب نیست و هر مربی هم در این شرایط قرار گیرد روی کارش تاثیرمنفی خواهد گذاشت.

سرپرست تیم سپاهان اظهار داشت: این اعتراض تماشاگران روی همه اعضای تیم فشار وارد خواهد کرد و نوک پیکان آن نیز به سمت سرمربی خواهد بود. عبدالله ویسی هم تا جایی می‌تواند این فشارها را تحمل کند و در دیدار با نفت به دلیل این فشارها از هوش رفت. ویسی 4 ساعت در سی‌سی‌یو بود و خدا خیلی به او رحم کرد. من معتقدم اینگونه فشار وارد کردن به یک مربی اصلا مطلوب نیست.

اخوان با تاکید بر نیاز تیم به حمایت هواداران عنوان کرد: هواداران باید در بحران پشت تیم باشند و کمک کنند، نه اینکه در 30 دقیقه علیه سرمربی شعار بدهند. البته من اعتقاد دارم همه هواداران ما اینگونه نیستند و برخی تا لحظه آخر از سپاهان حمایت کردند تا توانستیم مقابل نفت نتیجه بگیریم. نباید کسانی که از تیم بیرون رفتند و توسط باشگاه کنار گذاشته شدند شرایطی را به وجود بیاورند که هواداران علیه کادرفنی شعار بدهند.

وی یادآور شد: این نفرات از سوی ویسی کنار گذاشته نشدند بلکه باشگاه با آنها قطع همکاری کرد. هواداران واقعی سپاهان همان‌هایی هستند که تحت هر شرایطی از تیم حمایت کرده و در بحران نیز کنار تیم مانده است. هواداران واقعی در بحران‌ها باید کنار تیم باشند چرا که در بردها همه خود به خود تشویق می‌کنند.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که معتقد هستید به هواداران خط داده می‌شود، گفت: طبیعی است هر کسی که از مجموعه باشگاه سپاهان جدا شود ناراحت باشد اما این را نیز باید در نظر داشت که حضور هیچ فردی در جایگاهش ابدی نیست. من و ویسی نیز در سپاهان ماندگار نیستیم و روزی باید از این تیم جدا شویم اما مهم این است که سپاهان هیچ وقت از بین نمی‌رود.

وی اضافه کرد: سپاهان 70 سال است که به فعالیت خود ادامه داده و رفت و آمد افراد نیز نتوانسته مانع از ادامه فعالیت آن شود. خیلی خوب است وقتی مجموعه‌ای را ترک می‌کنیم نام و اثری خوب از خود برجای بگذاریم. از هواداران واقعی سپاهان خواهش می‌کنیم همه دست به دست هم داده و کمک کنند. سپاهان تیم مردمی است که همیشه در سالیان اخیر اقتدار داشته و در حال حاضر نیز شرایطش تغییری نکرده و فقط نیاز به زمان دارد.

اخوان گفت: در یک سال گذشته ذوب‌آهن و پرسپولیس در ابتدا شرایط خوبی نداشتند اما صبوری کردند و در حال حاضر نیز نتیجه آن را می‌بینند. ایجاد حاشیه برای تیم و بازیکنان فقط باعث خواهد شد آنها با استرس عمل کنند و نتوانند توانایی واقعی خود را به نمایش بگذارند.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص دیدار فردای این تیم مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: هیچ دیداری در نیم فصل دوم لیگ برتر ساده نیست و روی تک‌تک امتیازات شیر خوابیده است. دیدار مقابل استقلال خوزستان نیز از این مسئله جدا نیست و ما قطعا برای کسب بهترین نتیجه به میدان خواهیم رفت. ویسی تجربه سه سال کار در استقلال خوزستان را دارد اما اعتقاد دارد مربیان نیز مانند بازیکنان حرفه‌ای فقط باید به سربلندی تیم خود فکر کنند و در حال حاضر برای سربلندی سپاهان تلاش خواهد کرد. خیلی امیدوار هستم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

اخوان با تمجید از عملکرد حسن‌زاده در نخستین دیداری که برای سپاهان به میدان رفت، به تسنیم گفت: مسعود حسن‌زاده تا پیش از دیدار با نفت تهران تنها دو جلسه با ما تمرین کرده بود و با این شرایط عملکرد خوبی در مقابل نفت تهران داشت و یکی از گل‌های ما را به ثمر رساند. اگر این بازیکنان زودتر به تیم اضافه شده بود قطعا به خودش و تیم کمک بیشتری می‌کرد. امیدواریم نیم فصل دوم شرایطی برای این بازیکنان پیش بیاید تا او به شرایط ایده‌آلش بازگرد و به تیم نیز کمک کند.

وی در پایان در خصوص وضعیت خلیل‌زاده و شایعات حضور این بازیکن در پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا امروز هیچ درخواست رسمی از باشگاه پرسپولیس برای جذب خلیل‌زاده ارائه نشده و فقط علاقه پرسپولیس به این بازیکن در سایت‌ها و روزنامه شنیده شده است. اگر واقعا آنها خواستار این بازیکن هستند باید درخواست خود را بدهند تا باشگاه با آنها وارد مذاکره شود. اگر چه ویسی معتقد است شجاع خلیل‌زاده باید تا پایان قرارداد خود در سپاهان باقی بماند و تیم به او نیاز دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها