X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 بهمن 1395, 15:00
کد خبر: 21958
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 25

شجاع تا آخر فصل بازیکن ما است

تابش: ویسی از تیم انتظار بیشتری دارد

تابش: ویسی از تیم انتظار بیشتری دارد تابش: ویسی از تیم انتظار بیشتری دارد
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: لیگ برتر یک مقدار داوری ها مشکل ساز شده است و امیدوارم فدراسیون فوتبال به موضوع هر چه سریعتر ورود کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفا ن زرد،مسعود تابش در گفت و گو با کاپ،درباره اینکه عبدالله ویسی از عملکرد بازیکنانش در بازی دیروز مقابل استقلال خوزستان ناراضی بوده است عنوان کرد:سپاهان تیم جوانی است و هفته به هفته بهتر می شود.اینکه بدون امتیاز به اصفهان برنگشتیم خوب بود و فکر می کنم استقلال خوزستان را نباید تیم ضعیفی قلمداد کرد.به هر حال ویسی از تیم انتظار بیشتری دارد.بازیکنان ما در تمرین خوب هستند اما هنگام مسابقه آن عملکرد همیشگی را ندارند.

وی ادامه داد:در هفته های اخیر واقعا داوران برای سپاهان مشکل ساز شده اند.همین دیروز یک پنالتی را برای ما نگرفتند.در کل فکر می کنم در مجموع لیگ برتر یک مقدار داوری ها مشکل ساز شده است و امیدوارم فدراسیون فوتبال به موضوع هر چه سریعتر ورود کند.

قائم مقام سپاهان درباره اینکه گفته می شود شجاع خلیل زاده برای فصل بعد با پرسپولیس به توافق رسیده است و اینکه آیا از عملکرد او رضایت دارد یا نه بیان داشت:خلیل زاده تا پایان فصل با ما قرارداد دارد.برای فصل بعد نمی دانم با پرسپولیس قرارداد بسته است.تا زمانیکه قرارداد دارد می ماند.اگر دوست داشته باشد بازهم بماند که می ماند و در غیر این صورت برایش آرزوی موفقیت می کنیم.

تابش افزود:سه هفته است که خلیل زاده را نداریم.او در مجموع بازیکن خوبی است و نبودش حس شده است.با این وجود من انتظارم از خلیل زاده بیشتر از این هاست.امیدواریم در بازگشت او به ترکیب،شرایط بهتری را رقم بزند چون شایستگی اش را دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها