X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 بهمن 1395, 09:36
کد خبر: 21971
خبرنگار: khani
نظرات: 6

سپاهان - نفت آبادان، شنبه، ساعت 15

در هوای انتقام و سهمیه

در هوای انتقام و سهمیه در هوای انتقام و سهمیه
طلایی‌پوشان اصفهانی با هدف زنده نگه داشتن امیدهای آسیایی خود و زردپوشان آبادانی به امید حفظ فاصله نسبتاً مطمئنشان با منطقه خطر در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان فردا در ورزشگاه نقش جهان میزبان حریفی خواهد بود که اولین باخت بیرون از خانه خود در لیگ شانزدهم را برابر آن تجربه کرد. البته اولین شکست طلایی‌پوشان اصفهانی در هفته اول مقابل پدیده مشهد اتفاق افتاد اما این صنعت نفت آبادان بود که در یک شب گرم تابستانی پیش چشم هواداران پُرشورش سپاهانِ مدعی را مغلوب کرد تا تیم اصفهانی پس از 2 پیروزی پیاپی یک بار دیگر شکست بخورد و در همان مقطع ابتدایی فصل و پیش از آغاز اولین تعطیلات طولانی‌مدت لیگ وضعیتی نه چندان مساعد پیدا کند.
اتفاق ویژه دیدار رفت نفت و سپاهان بازگشت احسان حاج‌صفی به لیگ برتر بود. این بازیکن ملی‌پوش پس از سپری کردن یک فصل نه چندان موفق در بوندسلیگای 2 که با تجربه سقوط به دسته پایین‌تر به عنوان بازیکن «اف‌اس‌فاو فرانکفورت» همراه بود به ایران برگشت تا باز هم پیراهن طلایی سپاهان را بر تن کند. حاج‌صفی نه فقط در بازی اول برابر نفت که در هفته‌های پس از آن هم نتوانست جلوی ناکامی سپاهان را بگیرد اما به تدریج به مرز آمادگی رسید و اکنون هفته‌هاست که به یکی از مهره‌های قابل اتکای عبدالله ویسی در سپاهان بدل شده است.
در پی تقسیم امتیاز با استقلال خوزستان، سپاهان هفته گذشته جایگاه چهارمی خود را به نفع استقلال تهران از دست داد و اکنون با 27 امتیاز در رده پنجم جای دارد. در مقابل، نفت که در حال حاضر با 20 امتیاز یازدهم است هنوز یک تیم در معرضِ سقوط به حساب نمی‌آید اما باخت سنگین هفته گذشته برابر استقلال تهران تا حدودی زنگ خطر را برای این تیم به صدا در آورد زیرا اگرچه زردپوشان آبادانی فعلاً هفت امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند اما تجربه تلخ رفت و آمدهای مکرر نفت بین لیگ برتر و لیگ یک در سال‌های گذشته که لقب آسانسور را به این تیم داد کافی است تا هر باختی هواداران متعصب آبادانی را به این دلشوره مبتلا کند که مبادا آن شکست آغاز یک سیر قهقرایی منجر به سقوط باشد.
شاگردان عبدالله ویسی که پس از تساوی هفته گذشته یک بار دیگر از هدف کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شدند برای آنکه امیدهای آسیایی خود را همچنان زنده نگه دارند محکوم به آنند تا هر سه امتیاز این دیدار خانگی را به حساب خود واریز نمایند. در مقابل، برای زردپوشان آبادانی کسب یک تک‌امتیاز هم می‌تواند ایده‌آل باشد.
سپاهان با پیروزی در این مسابقه با یک تیر 2 نشان خواهد زد: هم انتقام باخت دیدار رفت را از نفت می‌گیرد و هم با سه امتیازی که از این طریق به جیب می‌زند همچنان خود را در کورس مدعیان کسب سهمیه باقی نگه خواهد داشت.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
سپاهان: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، عارف غلامی، سیدجلال عبدی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، فرید بهزادی کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مسعود حسن‌زاده و مهرداد محمدی
نفت: عقیل اعتمادی، رضا نوروزی، بهادر عبدی، عزیز معبودی، حکیم نصاری، محمدرضا پورمحمد، حسین بغلانی، مجتبی ممشلی، علی عبدالله‌زاده، زبیر نیک نفس و محمد شادکام
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها