X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 بهمن 1395, 17:39
کد خبر: 21973
خبرنگار: talaei
نظرات: 27

می‌توانیم به سهمیه آسیایی برسیم

ویسی: فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم

ویسی: فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم ویسی: فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهارکرد: شناخت خوبی از نفت داریم و می‌دانیم تیمی است که زیبا و تکنیکی بازی می‌کند. نفتی‌ها در نیم فصل اول خوب بودند و امیدواریم فردا از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کرده و بیشتر از این با 4-5 تیم اول فاصله‌مان زیاد نشود چون فرصت دیگری نداریم و نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه نفت در بازی‌های بیرون از خانه عملکرد بهتری داشته است، عنوان کرد: این تیم در خانه تحت تاثیر تماشاگران بوده و نتوانسته است نتایج خوبی بگیرد. ما نفتی را آنالیز کرده‌ایم که بیرون از خانه خوب بوده و قطعا در بازی فردا نیز خطرناک خواهد بود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیمش در 6-7 هفته اخیر بازنده نبوده، گفت: از روند نتیجه‌گیری تیمم راضی‌ام و اگر با همین روند ادامه دهیم در پایان فصل 58 امتیاز کسب خواهیم کرد و می‌توانیم به سهمیه آسیایی هم دست یابیم. با تمام وجود کار می‌کنیم تا امتیازهای لازم را بگیریم اما اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و بعضی وقت‌ها به ضرر ما رقم می‌خورد. با این حال باید حواس‌مان جمع باشد تا امتیازهای داخل خانه را از دست ندهیم. امروز دیدید تراکتورسازی مساوی کرد و یک پنالتی هم در جریان بازی از دست داد. این‌ها اتفاقات فوتبال است. بازیکنانم به وضوح درک کرده‌اند که دیگر وقت جبران نداریم و نباید امتیازات را از دست بدهیم.

ویسی در پاسخ به این پرسش که وضعیت سپاهان در نقل و انتقالات چطور است، تصریح کرد: با چند بازیکن مذاکره کردیم و برخی از آن‌ها مبلغ زیادی را درخواست کرده‌اند. علی کریمی هنوز جواب قطعی به ما نداده و امروز و فردا می‌کند. درخصوص فرشید باقری هم به باشگاه استقلال نامه زده‌ایم و پیگیر هر دو بازیکن هستیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها