X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 بهمن 1395, 17:57
کد خبر: 21987
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 5

چمن نقش‌جهان به بازیکنان انرژی می‌ده

کریمی: دفاع منطقی انجام دادیم نه ضد فوتبال

کریمی: دفاع منطقی انجام دادیم نه ضد فوتبال کریمی: دفاع منطقی انجام دادیم نه ضد فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: به نظر من امروز قدرت گلزنی به سپاهان را هم داشتیم اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی عصر شنبه و پس تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: به نظر من امروز تیم ما در نیمه اول اصول دفاعی را به خوبی رعایت کرد و دفاع منطقی انجام دادیم نه ضد فوتبال. در خط حمله عملکرد خوبی داشتیم اما مشکل اساسی ما گل نزدن بود. اگر دفاع منطقی را در دستور کار خود قرار دهیم می‌توانیم موفقیت خوبی داشته باشیم.
وی افزود: خط دفاع سپاهان و صنعت نفت امروز دارای سبک بودند ولی ما از نظر تاکتیکی بهتر بودیم. البته از ارزش‌های سپاهان چیزی کم نمی‌شود و تا اینجا تیم سپاهان را بهترین تیم دیدم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در بازی‌های قبلی بازیکنانمان را به طور کامل در اختیار نداشتیم اما امروز با اینکه تمام بازیکنان حضور داشتند توپ و زمین در دست سپاهان بود و فشار این تیم ما را مجبور به دفاع کرد، اما بحث ما تنها دفاع نیست. ما در برنامه خود گلزنی را هم قرار داده‌ایم ولی در این بازی هر چه رو به جلو رفتیم مجبور به عقب نشینی شدیم.
وی در مورد عملکرد ناصر سالاری دروازه‌بان خود مقابل سپاهان تصریح کرد: عملکرد وی خوب بود. وقتی من به صنعت نفت آمدم از مربی دروازه‌بان‌های تیم در مورد او سوال کردم و او هم راضی بود. امروز ما با توجه به شرایط سپاهان بازی کردیم و لطف خدا شامل حال ما شد.
کریمی در مورد ناهنجاری‌ها و شعارهای تماشاگران صنعت نفت در دیدارهای این تیم اضافه کرد: ما روی سکوها ناهنجاری نداریم و انصافاً یکی از پرشورترین تماشاگران را آبادان دارد. یک سری بحث‌هایی در این مورد به وجود آمده است که باید به عنوان یک خانواده با اعضای کادرفنی و مسئولان باشگاه بنشینیم و این مشکلات را حل کنیم.
وی در مورد اینکه کدام تیم را شانس قهرمانی در لیگ امسال می‌داند اظهار داشت: برخی تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و بعضی هم برای اینکه سقوط نکنند می‌جنگند و این موضوع شرایط را سخت کرده است.
کریمی در مورد ورزشگاه نقش‌جهان گفت: چمن نقش‌جهان خیلی خوب است ولی کمی لیز بود و بازیکنان خیلی لیز می‌خوردند اما این ورزشگاه یکی از بهترین و زیباترین ورزشگاه‌های آسیا و دنیا است. چنین چمنی در وسط زمستان باعث ایجاد انرژی و انگیزه در بازیکنان می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها