X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 بهمن 1395, 18:19
کد خبر: 21988
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 41

مجبوریم در مورد داوری سکوت کنیم

ویسی: میشدبرنده باشیم اماشانس باما یار نبود

ویسی: میشدبرنده باشیم اماشانس باما یار نبود ویسی: میشدبرنده باشیم اماشانس باما یار نبود
سرمربی سپاهان گفت: ما تمام راه‌ها را امتحان کردیم ولی شانس با سپاهان یار نبود

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، عبدالله ویسی عصر شنبه و پس از توقف تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: این بازی نیاز به صحبت ندارد. نفت امروز خیلی بسته بازی کرد. ما تمام راه‌ها را امتحان کردیم ولی شانس با ما یار نبود و ضربات زیادی زدیم که گل نشد.
وی ادامه داد: می‌توانستیم برنده باشیم و از تماشاگرانی که تا دقیقه آخر سپاهان را تشویق کردند تشکر می‌کنم. مشکل ما این بود که تیم حریف بسته بازی کرد و وقتی یک تیم بسته بازی کند یا باید از کنار سانتر کنیم و یا به سمت دروازه شوت بزنیم. به هیچ شکل دیگری نمی‌شد بازی کرد و صنعت نفت به دنبال یک امتیاز بود که گرفت.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد داوری دیدار امروز افزود: بیشتر وقت‌ها مجبوریم سکوت کنیم. من به داوری اعتراضی نمی‌کنم.
ویسی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند درگیری‌ برخی تماشاگران سپاهان در پایان بازی به این خاطر بود که او در طول بازی جو را بهم ریخت گفت: برخی واکنش‌ها دست خودمان نیست و با توجه به شرایط بازی این واکنش‌ها را انجام می‌دهیم. مردم ما باهوش هستند و وقتی بد عمل می‌کنیم می‌گویند "حیا کن و رها کن" و اگر هم خوب بازی کنیم می‌گویند توپ‌هایشان گل نشد که نتوانستند پیروز شوند.
وی بیان داشت: وقتی می‌بینیم عملکرد داور بد است این اتفاقات هم می‌افتد ولی اگر از ابتدای لیگ اشتباهات داوری را استخراج کنند می‌بینید که سپاهان ضرر زیادی کرده است. داور نباید تحت تأثیر مربی که کنار خط ایستاده و اعتراض می‌کند سوت بزند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد آینده تیمش خاطرنشان کرد: من به سپاهان و مردم اصفهان قول می‌دهم که با تمام وجود تلاش کنیم تا در بالای جدول جای بگیریم و سهمیه آسیا را کسب کنیم و این موضوع دور از دسترس نیست. من قول شرف می‌دهم که با تمام وجود خوشحالشان کنیم. من یک سپاهانی‌ام و تمام کادرفنی هم همینطور و قول می‌دهم این تیم 10 سال بهترین تیم ایران خواهد بود. پرسپولیس هم سه سال زجر کشید تا پرسپولیس فعلی شد.
ویسی افزود: تمام فوتبالی‌ها می‌دانند که سپاهان می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. آدم انتقادپذیری هستم و امیدوارم بتوانم هواداران سپاهان را خوشحال کنم.
وی در مورد بازی بعدی تیمش ادامه داد: باید بازی امروز را فراموش کنیم و پس از ریکاوری به بازی بعدی فکر کنیم و با انجام یک بازی زیبا نتیجه امروز را جبران کنیم.
ویسی در مورد آخرین شرایط مذاکره با علی کریمی و فرشید باقری برای پیوستن به سپاهان گفت: فکر نمی‌کنم کریمی به سپاهان بیاید و امروز اعلام کردند فعلاً جواب نمی‌دهیم. آمدن فرشید باقری منتفی شد و به دنبال یک بازیکن دیگر هستیم و یک هافبک ایرانی یا خارجی جذب خواهیم کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها