X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 بهمن 1395, 20:08
کد خبر: 21994
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

توپ به دستم خورد اما پنالتی نبود

نور محمدی: مقابل سپاهان تحت فشار بودیم

نور محمدی: مقابل سپاهان تحت فشار بودیم نور محمدی: مقابل سپاهان تحت فشار بودیم
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: توپ با من نیم متر هم فاصله نداشت و دستم هم بسته بود. من را هل دادند و چون تعادلم را از دست دادم توپ به دستم برخورد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا نورمحمدی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان درباره صحنه مشکوک به خطای پنالتی پایان بازی اظهار داشت: توپ به دست من برخورد کرد اما قبل از آن داور سوت زده بود زیرا بازیکن حریف از پشت مرا شارژ کرد و هل داد. خود بازیکن سپاهان هم صدای سوت را قبل از آن صحنه شنیده بود.

وی ادامه داد: البته توپ با من نیم متر هم فاصله نداشت و دستم هم بسته بود. من را هل دادند و چون تعادلم را از دست دادم توپ به دستم برخورد کرد.

نورمحمدی درباره بازی بیان کرد: بازی خوبی بود و برابر تیمی مثل سپاهان واقعاً تحت فشار بودیم. سپاهان یک تیم خیلی خوبی است که بازیکنان جوانی در اختیار دارد. بازی سختی داشتیم ولی برای ما یک امتیاز خیلی ایده‌ آل بود چون واقعاً جلوی تماشاگران سپاهان کار سختی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان بازیکنان آینده دار خیلی خوبی دارد و به نظر من در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. آنها تیم کاملی هستند که در سال‌های آینده می‌توانند مدعی باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها