X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 بهمن 1395, 16:32
کد خبر: 22003
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

نصب چادر ها 6 الی 7 ماه زمان می برد

عباسی: طلب کارگران نقش جهان بزودی پرداخت می شود

عباسی: طلب کارگران نقش جهان بزودی پرداخت می شود عباسی: طلب کارگران نقش جهان بزودی پرداخت می شود
معاون شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: شرکت توسعه و تجهیز به پیمانکار ورزشگاه نقش‌جهان پول نقد پرداخت کرده و شرکت تاقدیساز باید طلب کارگران ورزشگاه نقش‌جهان را پرداخت کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، امروز خبری مبنی بر اعتصاب کارگران ورزشگاه نقش‌جهان به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان از سوی پیمانکار این ورزشگاه (شرکت تاقدیساز)، در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد.
محمد عباسی معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفتگو با خیرنگار ایمنا در این مورد اظهار داشت: به هر حال اکثر پیمانکاران بنیه مالی ضعیفی دارند و پیمانکار نقش‌‌جهان هم به همین دلیل نتوانسته کلیه مطالبات کارگران خود را پرداخت کند و آنها هم اعتراضی داشتند. البته با صحبت‌هایی که انجام دادیم این مشکل به زودی برطرف می‌شود.
معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود: البته ما به پیمانکار پول نقد پرداخت کرده‌ایم و خود پیمانکار باید با کارگرانش تسویه حساب کند.
عباسی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه نقش‌جهان چه زمانی به صورت کامل تکمیل می‌شود، گفت: این دهکده ورزشی یک سایت بزرگ است که ورزشگاه فوتبال تنها بخشی از این دهکده است. استادیوم فوتبال نقش‌جهان به بهره‌برداری رسیده اما پوشش چادر سقف آن باقی مانده که مناقصه آن برگزار شده و شرکت اطلس به عنوان پیمانکار انتخاب شده است.

پروسه نصب چادر ورزشگاه 6 تا 7 ماه زمان می‌برد

وی ادامه داد: باید 30 هزار متر مربع چادر تهیه شود که این جنس از چادر صرفاً باید از اروپا وارد شود. 20 هزار متر چادر وارد شده و 10 هزار متر دیگر باید وارد شود. همچنین نقشه‌برداری‌ها انجام گرفته و مراحا آماده‌سازی الگو در حال انجام است و زمانی که برشکاری و دوخت هم انجام شد، وارد مرحله نصب می‌شویم که این پروسه 6 تا 7 ماه زمان می‌برد.
مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز نگهداری اماکن ورزشی در نشست خبری اخیر خود عنوان کرده بود که سازه فلزی بالایی سقف قبل از نصب چادر نیاز به مقاوم‌سازی دارد. عباشی در این خصوص بیان داشت: الحاقاتی که چادر به وسیله آنها روی سازه فلزی نصب می‌شود را باید آماده کنیم چون چادر مستقیماً روی تیرها کشیده نمی‌شود. که ساخت این الحاقات همزمان با نصب چادر انجام می‌شود.

نصب چادرها به سال 95 قد نمی‌دهد

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه بعید است نصب چادرها تا پایان سال 95 انجام شود، از احتمال آغاز نصب چادر بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.
عباسی در پاسخ به این سوال که شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی چقدر به تعهدات مالی خود در مورد ورزشگاه نقش‌جهان عمل کرده است، گفت: ما در سال 95 هشت میلیارد تومان به پروژه تزریق کرده‌ایم و تقریباً به درصد زیادی از تعهدات خود عمل کرده‌ایم. سایر بودجه‌های تخصیصی نیز باید به تصویب مجلس برسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها