X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 بهمن 1395, 16:50
کد خبر: 22004
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 10

نفت آمده بود یک امتیاز بگیرد و برود

حاج صفی: سپاهان بزرگ، داور بزرگ می خواهد

حاج صفی: سپاهان بزرگ، داور بزرگ می خواهد حاج صفی: سپاهان بزرگ، داور بزرگ می خواهد
اشتباه های داوری به حدی رسیده که صدای احسان حاجی صفی نیز در آمده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، کاپیتان سپاهان که کمتر او را علیه داوری دیده بودیم. حاجی صفی به انتقاد از داور بازی سپاهان- نفت آبادان می پردازد و او را پر اشتباه خطاب می کند. اشتباه هایی که به سود نفت بوده و به ضرر سپاهان.

_ باز هم یک تساوی دیگر. این بار مقابل نفت آبادان در اصفهان. انگار به بن بست خورده بودید.

من نفت را اینقدر دفاعی ندیده بودم. آنها آمده بودند یک امتیاز بگیرند و بروند. این تیم همیشه حمله می کرد و بازی هجومی انجام می داد اما این بار فقط در لاک دفاعی فرو رفته بود. واقعا نمی دانم چرا تیمها وقتی به سپاهان می رسند دفاعی بازی می کنند. نفت آبادان یک امتیاز می خواست و به خواسته اش نیز رسید.


_ البته کار شما هم ایراد دارد. این همه موقعیت ، دریغ از یک گل. شاید اگر موقعیت هایتان را تبدیل به گل می کردید الان اوضاع فرق می کرد.

قبول دارم. موقعیت های بی شماری داشتیم که هیچ کدام تبدیل به گل نشد. شانس با مار یار نبود. هر چه می زدیم داخل دروازه نمی رفت. باور کنید اگر تا صبح هم حمله می کردیم توپ هایمان گل نمی شد. انگار دروازه نفت آبادان طلسم شده بود و خدا خیلی دوستشان داشت که یک امتیاز را گرفتند و رفتند. اگر بدشانسی های ما تمام شود، از بازی مقابل پیکان بردهایمان را شروع می کنیم تا شاید بتوانیم ذره ای از محبت و حمایت هواداران را جبران کنیم.


_ از بازی با نفت آبادان بگذریم و سراغ سوال های بعدی برویم؟

بحث اصلی درباره بازی با نفت آبادان مانده.


_ چه بحثی؟

اشتباه های داوری امان ما را بریده و طی هفته های اخیر بارها به ما آسیب رسانده. نمونه اش همین بازی که داور سه خطای مشکوک روی بازیکنان ما را نگرفت و هر چه سوت زد به سود حریف بود. یکی از خطاها که صد در صد پنالتی بود اما داور در اقدامی عجیب خطای بازیکن ما را روی مدافع حریف گرفت. با او که حرف زدم کارت زرد گرفتم. به نظر من داوری افتضاح بود و نمی دانم کمیته داوران چگونه این داورها را برای بازی های سپاهان انتخاب می کند.


_ مگر سپاهان با تیمهای دیگر فرق دارد؟

سپاهان بزرگ است و باید داورهای بزرگ برای این تیم سوت بزنند. سپاهان کوچک نیست که کمیته داوران هر داوری را برای قضاوت بازی اش انتخاب کند. واقعا چند بازی است که از داوری لطمه می خوریم و نمی دانیم باید به چه کسی اعتراض کنیم.




_ گذشته از این ضعف های داوری، قبول داری تیم شما هم کم نوسان ندارد؟

تیم ما جوان است و نیاز به زمان دارد تا هماهنگ شود. نتایج ما هم به این دلیل مدام بالا و پایین می شود. نوسان داریم و در این شکی نیست. یک بازی فوق العاده هستیم و بازی بعد نه. هواداران کمک کنند تا تیم جوان ما شکل بگیرد و بتواند نتایج گذشته را تکرار کند.


_ تو یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در سالهای اخیر بوده ای. نظرت درباره مشکلات اخیر چیست؟ اردوهایی که برگزار نمی شود و برنامه هایی که به هم می خورد؟

تیم ملی با این شرایط صد در صد ضرر می کند. وقتی تیم ملی اردو و بازی تدارکاتی نداشته باشد، بازیکنان چگونه با هم هماهنگ شوند؟ کادر فنی هم نمی تواند نه بازیکنان را در تمرین ببیند و نه تاکتیکی برای آنها در نظر بگیرد. اگر شرایط به همین منوال پیش برود قطعا تیم ملی نمی تواند نتایج دور رفت بازی های مقدماتی جام جهانی را کسب کند. از طرفی تیم ملی از شادابی گذشته فاصله می گیرد و این به هیچ وجه سودی برای فوتبال ایران نخواهد داشت.


_ راه چاره چیست؟

مردم و مسئولان، همه از تیم ملی نتیجه می خواهند و صعود به جام جهانی. هیچ کس نیست که بگوید نتایج تیم ملی برایش اهمیتی ندارد. پس باید اردوهای تدارکاتی برگزار شود و تیم ملی مقابل حریفان محک بخورد تا با آمادگی کامل در دور برگشت مقدماتی جام جهانی حاضر شود. کی روش هم چیزی بیشتر از این طلب نمی کند. او امکانات را برای خودش که نمی خواهد، برای تیم ملی می خواهد تا راحت تر به جام جهانی برود.


_ اما به نظر می رسد صبر کی روش هم لبریز شده و او هر روز حرف از استعفا می زند.

این اصلا جالب نیست که سرمربی تیم ملی در خلال برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی جدا شود. فکر نمی کنم در این مقطع، کسی جز کی روش بتواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد. باید به هر قیمتی شده کی روش را راضی کنند تا بماند و برای دومین بار متوالی تیم ملی را به جام جهانی ببرد. اگر تیم ملی صعود کند، نتیجه اش را همه خواهند دید. از باشگاه ها گرفته تا مربیان و در نهایت مسئولان فوتبال ایران.


_ سوال آخر. در نقل و انتقالات نیم فصل پیشنهاد خارجی داشتی؟

داشتم اما در سپاهان ماندم. یکی دو تیم خارجی به من پیشنهادد دادند، آن را با باشگاه در میان گذاشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم بمانم و به سپاهان در ادامه لیگ کمک کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها