X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 بهمن 1395, 09:51
کد خبر: 22007
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 5

وجوه مثبت و منفی تساوی با صنعت نفت

سپاهان پس از 10 هفته گل نزد،پس از 12 هفته گل نخورد

سپاهان پس از 10 هفته گل نزد،پس از 12 هفته گل نخورد سپاهان پس از 10 هفته گل نزد،پس از 12 هفته گل نخورد
در روزی که اولین کلین‌شیت خانگی سپاهان در لیگ شانزدهم به ثبت رسید، تیم اصفهانی پس از 10 هفته در گشودن دروازه حریف ناکام ماند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، تا پیش از این، شهرآورد فوتبال اصفهان آخرین مسابقه‌ای محسوب می‌شد که سپاهان در آن موفق به گلزنی نشده بود. در آن بازی که از هفته هشتم برگزار شد سپاهان با 2 گل قافیه را به ذوب‌آهن باخت.
طلایی‌پوشان اصفهانی در 10 مسابقه بعد از آن که با چهار برد، پنج تساوی و یک باخت همراه بود در هر بازی دست‌کم یک بار موفق به گشودن دروازه حریفان شدند.
تساوی بدون گل برابر نفت آبادن اولین بازی سپاهان در لیگ شانزدهم بود که با حساب صفر بر صفر به پایان رسید. همچنین تیم‌های پدیده، ذوب‌آهن و همین تیم نفت آبادان تنها تیم‌هایی بودند که در دور رفت موفق شدند دروازه خود را به روی سپاهان بسته نگه دارند.
البته توقف خانگی برابر نفت یک وجه مثبت هم داشت و آن اینکه سپاهان پس از 12 هفته یک بار دیگر در یک مسابقه لیگ برتری موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد. پیش از آن، آخرین کلین‌شیت سپاهان در دیدار خارج از خانه برابر ماشین‌سازی در هفته ششم رقم خورده بود. شاگردان ویسی همچنین برای اولین بار موفق شدند که در یک مسابقه خانگی در لیگ شانزدهم دروازه خود را بسته نگه دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها