X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 بهمن 1395, 15:10
کد خبر: 22020
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 8

جامعه داوران عادلانه رفتارکنند

اخوان: مذاکره آندو و چشمی با سپاهان شایعه است

اخوان: مذاکره آندو و چشمی با سپاهان شایعه است اخوان: مذاکره آندو و چشمی با سپاهان شایعه است
سرپرست سپاهان گفت: ما با تیموریان و چشمی مذاکره‌ای نداشته ایم و انتشار این اخبار در حد شایعه است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین شرایط تیم سپاهان قبل از دیدار با پیکان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: تمرینات خود را در طول هفته جاری به صورت منظم انجام داده‌ایم و آماده دیدار مقابل پیکان هستیم.

وی درباره مصدومان و محرومان سپاهان برای دیدار مقابل پیکان گفت: مصدوم نداریم و شجاع خلیل‌زاده نیز با پایان دوره محرومیت خود می‌تواند سپاهان را در این دیدار همراهی کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه تمرینی این تیم قبل از دیدار مقابل پیکان، بیان کرد: امروز از ساعت 14 آخرین جلسه تمرینی خود را در اصفهان برگزار می‌کنیم و فردا صبح نیز برای برگزاری این دیدار عازم تهران می‌شویم.

وی درباره صحبت‌هایی که درباره پیوستن روزبه چشمی و آندو تیموریان به سپاهان مطرح شده است، گفت: هیچ کدام از این گزینه‌ها برای تیم سپاهان از سوی سرمربی تیم مطرح نشده و انتشار این اخبار در حد شایعه است.

اخوان درباره اعتراض‌هایی که از سوی کادر فنی و عوامل اجرایی تیم سپاهان نسبت به عملکرد داوری پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان صورت گرفت، اظهار داشت: با اشتباهات متعدد داوری در این دیدار کاسه صبرمان لبریز شد. زمانی که اعتراضات داوری به اوج خود می‌رسد، هیچ فردی جوابگوی اعتراضات هوادارن ما نیست و سپاهان تنها تیمی بوده که در هفته‌های گذشته با وجود اشتباهات داوری هیچ گونه اعتراضی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از جامعه داوران این است که با تمام تیم‌ها عادلانه رفتار کنند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود اما متاسفانه تا این لحظه هیچ اقدامی در این رابطه انجام نگرفته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها