X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 بهمن 1395, 09:08
کد خبر: 22022
خبرنگار: khani
نظرات: 1

پیکان - سپاهان، پنج‌شنبه، ساعت 15

دیدار همسایه‌های نه چندان ناامید

دیدار همسایه‌های نه چندان ناامید دیدار همسایه‌های نه چندان ناامید
2 تیمی که در حال حاضر در میانه‌های رو به بالای جدول جای دارند در تلاش برای زنده نگه داشتن امیدهای آسیایی خود فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس با هم دیدار می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، اگر تساوی با استقلال خوزستان در اهواز سپاهان را از مربع بالایی جدول پایین انداخت، توقف خانگی برابر صنعت نفت آبادان طلایی‌پوشان اصفهانی را بیش از پیش از کسب سهمیه آسیایی دور کرد. اگرچه ظرف 2 هفته‌ای که سپاهان مشغول تقسیم امتیاز با حریفان بوده استقلال تهران با واریز حداکثر امتیازات به حساب خود گام بلندی در جهت گرفتن جواز دوره بعدی لیگ قهرمانان برداشته اما تیم اصفهانی هنوز کاملاً از دستیابی به هدف ناامید نشده است به خصوص که 2 مدعی جدی دیگر برای کسب سهمیه یعنی تیم‌های رده دومی و سومی تراکتورسازی و ذوب‌آهن هم هفته پیش هماهنگ با سپاهان به تساوی بدون گل برابر حریفان رضایت دادند.
با این وجود، شاگردان عبدالله ویسی برای احیای 2 امتیازی که هفته گذشته در خانه از دست دادند چاره‌ای ندارند تا این هفته در دیدار بیرون از خانه برابر پیکان برنده شوند. از قضا حریف تیمی است که طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته و با یک تساوی و سه باخت پشت سر هم در دور برگشت سیری قهقرایی را طی کرده است. پیکان که نیم‌فصل اول را با قرار گرفتن در مربع بالایی جدول به اتمام رساند و با سپری شدن نیمی از مسابقات لیگ نام خود را به عنوان مدعی جدی کسب سهمیه آسیایی مطرح کرد به واسطه نتایج ضعیف چهار هفته اخیر از دایره مدعیان خارج شد.
در مجموع اما پیکان و سپاهان وضعیت به نسبت مشابهی دارند. طلایی‌پوشان اصفهانی با 2 امتیاز بیشتر نسبت به خودروسازان تهرانی یک پله بالاتر از حریف در رده پنجم جای دارند. می‌توان گفت این 2 تیم همسایه که در میانه بالایی جدول جا خوش کرده‌اند اگرچه با جدایی نوبتی از مربع بالایی تا حدودی از هدف کسب سهمیه آسیایی دور شده‌اند اما هنوز به طور کامل امید خود را برای گرفتن جواز حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان از دست نداده‌اند. آسیایی شدن این 2 تیم اما منوط به آن است که آنها در 11 هفته باقیمانده امتیازات بیشتری جمع نمایند و جبران مافات کنند.
سپاهان و پیکان که در حال حاضر شرایطی شبیه هم دارند در دیدار رفت هم زورشان به یکدیگر نرسید و به تقسیم امتیازات در ورزشگاه فولادشهر قناعت کردند. آن تساوی یک بر یک که در هفته پنجم رقم خورد اولین تساوی سپاهان در لیگ شانزدهم بود.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
پیکان: رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیدمهران موسوی، ابوالفضل ابراهیمی، علی حمودی، گادوین منشا، ماهان رحمانی، سجاد آشوری، شهریار مغانلو، محمدصادق بارانی و لئون هایراپتیان
سپاهان: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال عبدی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، فرید بهزادی کریمی، مسعود حسن‌زاده، جلال‌الدین علی‌محمدی و مهرداد محمدی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها