X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 بهمن 1395, 13:26
کد خبر: 22025
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 58

بازی سختی با پیکان داریم

ویسی: از آندو و چشمی استقبال می کنیم

ویسی: از آندو و چشمی استقبال می کنیم ویسی: از آندو و چشمی استقبال می کنیم
سرمربی سپاهان گفت: آنالیز خیلی خوبی از پیکان داریم و امیدوارم اتفاقات بازی به سود ما باشد و بتوانیم ببریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل ازکاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیها رو به پایان می رود، امتیازگیری سخت تر می شود. بازی سختی با پیکان داریم. آنالیز خیلی خوبی از پیکان داریم و امیدوارم اتفاقات بازی به سود ما باشد و بتوانیم ببریم.

وی درباره نتایج اخیر تیمش افزود: متاسفانه نتوانستیم در بازی اخیر گل بزنیم. البته همین که 7 بازی نباختیم، خیلی خوب است. ما 7 بازی، 3 برد داشتیم و 3 مساوی که نتیجه خوبی است.

سرمربی سپاهان اصفهان تصریح کرد: برنامه خیلی خوبی برای نقل و انتقالات داشتیم اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی یا چیز دیگری نتوانستیم به خواسته های خود برسیم. ما نتوانستیم علی کریمی را هم جذب کنیم. نقل و انتقالات برای ترمیم تیم است و این در تمام دنیا رسم است. ما نتوانستیم به خواسته خود برسیم و من راضی نیستم.

ویسی درباره جذب چشمی و تیموریان گفت: اینها در لیست ما نبودند و می توانند باشند. اگر روزبه چشمی و آندو بخواهند به سپاهان بیایند، من درخدمتشان هستم. آنها بازیکن خوبی از نظر فنی و اخلاقی هستند.

وی درباره شانس قهرمانی تیمش افزود: شانس قهرمانی دیگر بعید است. پرسپولیس و تراکتورسازی شانس های اول و دوم قهرمانی هستند. ما اگر نرسیدیم برای قهرمانی، قطعا برای سهمیه می جنگیم.

سرمربی سپاهان در واکنش به اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه دست های پشت پرده وجود دارد، گفت: اصلا این حرف خنده دار است. من نتوانم کاری انجام دهم، خودم را با این حرفها تبرئه می کنم. می گفتند استقلال خوزستان را نمی گذارند قهرمان شود که دیدید شد. می گفتند صبا نمی تواند سهمیه بیاورد که دیدید شد. می گفتند فولاد را نمی گذارند قهرمان شود که شد. مخصوصا مربیان نباید این صحبت ها را بزنند. اینقدر ما درباره داوری حرف می زنیم که دیگر تمرکزشان به هم خورده است. داوران شایسته ای داریم و کار خوب داوران را زیر سوال می بریم. سوتی که باید بزنند، زده نمی شود.

وی درباره اینکه قول قهرمانی به سپاهانی ها داده بود، بیان داشت: حقیقت این است و ما نباید از آن فرار کنیم. اگر بخواهیم از حقایق فرار کنیم، من می گویم قهرمان می شویم. بگویم قهرمان می شویم، مردم به من نمی خندند؟ مردم نمی گویند که ویسی عوام فریبی می کند؟ من بازهم می گویم که سپاهان از من قهرمانی نخواست و سهمیه هم نخواست. نصف بودجه پارسال داشتیم و این پنجم بودن تیم هم شاهکار است. تمام تلاش برای کسب سهمیه است. به من در ابتدای فصل گفتند که تیمت را با جوانگرایی برای سال های بعدی آماده کن.

ویسی درباره راه داده نشدن ایرانی ها به آمریکا گفت: بحث سیاسی است. ما را خانه خدا راه نمی دهند و خانه شیطان هم راه نمی دهند. این چطور است؟ این کار درستی نیست. این می شود نژادپرستی. تمام دنیا به این موضوع اعتراض دارند و من هم دارم.

وی در پایان درباره بحث های پیرامون کی روش افزود: من بازهم می گویم که طرفدار تیم ملی هستم، می خواهد کی روش مربی باشد یا هر کس دیگری. من می گویم که کی روش مربی بزرگی است و 10 سال دیگر هم می گویم. البته نباید فضای بدی شود و با مربیان بد شود. کی روش دوست داشتنی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها