X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1395, 10:36
کد خبر: 22045
خبرنگار: khani
نظرات: 30

در ظاهر مثبت، در عمل منفی

تداخل داشت سنگین‌تر بود!

تداخل داشت سنگین‌تر بود! تداخل داشت سنگین‌تر بود!
با اینکه تصور می‌شد همزمان نبودن دیدارهای 2 تیم اصفهانی در هفته بیستم لیگ برتر اتفاق خوبی است اما عدم‌پخش تلویزیونی بازی سپاهان و سرمای هوای فولادشهر هنگام برگزاری مسابقه ذوب‌آهن نشان داد که این عدم‌تداخل خیلی هم مفید نبوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، همانطور که پیشتر در خبرگزاری ایمنا به آن اشاره شد دیدارهای هفته بیستم تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن برای اولین بار در دور برگشت لیگ شانزدهم با یکدیگر تداخل زمانی نداشت تا اینطور به نظر برسد که همزمان نبودن مسابقات 2 تیم اصفهانی در این هفته به نفع فوتبالدوستان اصفهانی است، غافل از آنکه این تداخل نداشتن در عمل نه به سود بینندگان تلویزیونی تمام شد و نه فایده‌ای به حال آن دسته از هوادارانی داشت که قصد حضور در ورزشگاه فولادشهر را داشتند زیرا بازی سپاهان و پیکان که در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران برگزار شد اصلاً پخش زنده نداشت که بیننده تلویزیونی را برای انتخاب یکی از شبکه‌ها دچار دوگانگی کند. علاوه بر آن، موکول شدن آغاز دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و صبا به ساعت 5 عصر باعث شد تا نیمه دوم این مسابقه در دمایی بسیار پایین برگزار شود و در نتیجه سرمای هوا تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر را حسابی آزار دهد.
شاید بهتر باشد دست‌کم تا زمانی که امکانات ورزشگاه‌های ما به حد استاندارد نرسیده و حداقل رفاه برای تماشاگران فراهم نشده است دیدارهای لیگ برتر همان بعدازظهرها برگزار شوند ولو اینکه برخی دیدارهای مهم بعضاً با یکدیگر تداخل داشته باشد یا گروهی از هواداران نتوانند به موقع خود را از محل کار یا تحصیل‌شان به ورزشگاه برسانند.
البته این سؤال هم کماکان بی‌جواب می‌ماند که اساساً چرا سازمان لیگ اصرار دارد تا دیدارهای تیم‌های اصفهانی را در یک روز برگزار کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها