X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1395, 12:32
کد خبر: 22052
خبرنگار: khani
نظرات: 45

کسی بخواهد استعفا کند باید رسما به باشگاه اعلام کند

طاهری: لیست ویسی چیز دیگری بود اما ما در راستای تقویت تیم بازیکن جذب کردیم!

طاهری:  لیست ویسی چیز دیگری بود اما ما در راستای تقویت تیم بازیکن جذب کردیم! طاهری:  لیست ویسی چیز دیگری بود اما ما در راستای تقویت تیم بازیکن جذب کردیم!
مدیرعامل سپاهان گفت: لیست ویسی یک لیست دیگر بود، اما ما به واسطه تقویت تیم بازیکنی را جذب کردیم که بتواند به سپاهان کمک کند. در واقع بازیکنی را نگرفتیم که از لحاظ فنی بعداً در تیم دچار مشکل شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد نامه خداحافظی ویسی از سپاهان گفت: من این نامه را نخواندم اما اگر کسی بخواهد استعفا یا خداحافظی کند باید رسماً این موضوع را با باشگاه مطرح کند. نمی‌دانم ویسی در نامه‌اش چه چیزی را مطرح کرده اما اگر او درخواستی دارد باید آن را با باشگاه در میان گذاشته هر چند که ما امروز هیچ صحبتی در این خصوص با هم نداشته‌ایم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود ویسی به خاطر جذب بدون هماهنگی جباروف، از این موضوع ناراحت شده است،‌گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ لیست ویسی یک لیست دیگر بود، اما ما به واسطه تقویت تیم بازیکنی را جذب کردیم که بتواند به سپاهان کمک کند. در واقع بازیکنی را نگرفتیم که از لحاظ فنی بعداً در تیم دچار مشکل شود.

طاهری درباره اینکه لازمه مربی‌گری در هر تیمی این است که بازیکن در لیست سرمربی باشد، گفت: ما اینطور فکر نمی‌کنیم. با هیأت مدیره تصمیم گرفتیم که با توجه به خریدهای اول فصل، جباروف را جذب کنیم در واقع تصمیم گرفتیم بازیکنی را بگیریم که به تیم کمک کند.

مدیرعامل سپاهان بار دیگر تأکید کرد: نامه خداحافظی از سوی ویسی به ما ارجاع داده نشده و اگر نامه بیاید آن موقع صحبت می‌کنیم و باید استدلال ویسی را هم گوش کنیم. هر چند که نظر ما این نیست که این مربی تغییر کند حالا اگر نظر او روی رفتن است، باید ببینیم چرا چنین نظری دارد.

وی درباره شایعه مذاکره سپاهان با گل‌محمدی گفت:‌ با هیچ مربی مذاکره نکرده‌ایم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها