X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1395, 13:08
کد خبر: 22053
خبرنگار: khani
نظرات: 22

من هم با اولین باخت «حیا کن، رها کن» شنیدم!

چرخابی: سپاهان نتیجه نگیرد، تماشاگران شعارهای ضد مربی سر می‌دهند

چرخابی: سپاهان نتیجه نگیرد، تماشاگران شعارهای ضد مربی سر می‌دهند چرخابی: سپاهان نتیجه نگیرد، تماشاگران شعارهای ضد مربی سر می‌دهند
پیشکسوت باشگاه سپاهان گفت: بعد از اینکه سرمربی سپاهان شدم 4 پیروزی متوالی برای این تیم کسب کردم ولی بعد از یک باخت، تماشاگران شعار «چرخابی حیا کن، سپاهان را رها کن» سر دادند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، حسین چرخابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص استعفای عبدالله ویسی از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: فوتبال ایران بدون برنامه است و اینگونه استعفا دادن‌ها در تیم‌ها مرسوم شده است. سپاهانی که 8 سال یک مدیر داشت، چطور در چند سال اخیر این‌همه مدیر عوض کرده است؟ سپاهانی که هدایتش چندین سال دست یک مربی بود چطور اینقدر مربی تغییر داده است؟ این برنامه‌ریزی‌های اشتباه باعث می‌شود شرایط تیم‌ها خیلی بد شود.

وی ادامه داد: ما متأسفانه فقط نوک دماغمان را نگاه می‌کنیم و به آینده فکر نمی‌کنیم.

پیشکسوت باشگاه سپاهان تأکید کرد: ویسی یک آدم بسیار صادق و احساسی است و من خودم جزو کسانی بودم که با ویسی همکاری داشتم و برای آمدن او به سپاهان رأی دادم.

چرخابی در خصوص فشار هواداران سپاهان به ویسی تصریح کرد: تماشاگران سپاهان از این تیم فقط پیروزی می‌خواهند و اگر سپاهان نتیجه نگیرد سر دادن شعارهای ضد مربی را شروع می‌کنند. زمانی که من سرمربی سپاهان بودم ابن تیم با 14 بازی و 11 امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: بعد از اینکه به مربیگری سپاهان منصوب شدم 4 پیروزی متوالی برای این تیم کسب کردم ولی بعد از یک باخت تماشاگران شعار «چرخابی حیا کن سپاهان را رها کن» سر می‌دانند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها