X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1395, 13:35
کد خبر: 22054
خبرنگار: khani
نظرات: 40

سرمربی سپاهان باید آستانه تحملش بالا باشد

زاغی‌نژاد: با باورهای غلط نمی‌شود موفقیتی به دست آورد/ سپاهان جای جوان‌گرایی نیست

زاغی‌نژاد: با باورهای غلط نمی‌شود موفقیتی به دست آورد/ سپاهان جای جوان‌گرایی نیست زاغی‌نژاد: با باورهای غلط نمی‌شود موفقیتی به دست آورد/ سپاهان جای جوان‌گرایی نیست
سرمربی پیشین سپاهان گفت: نمی‌خواهیم در مورد عملکرد ویسی صحبت کنم، اما اعتقاد من این است که با باورهای غلط نمی‌شود موفقیتی به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، قاسم زاغی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نتایج ضعیف سپاهان با سرمربیگری عبدالله‌ ویسی اظهار داشت: تیم سپاهان به لحاظ قدمت و سابقه تیم بسیار قوی است و افتخاراتی که این تیم به دست آورده باعث شده است سطح توقعات از آن بالا برود و دیگر کسی نمی‌پذیرد که سپاهان نتیجه نگیرد و جزو مدعیان نباشد.

وی افزود: سپاهان به خاطر نتایج خوبی که در سال‌های گذشته کسب کرده و بازیکنان خوبی که تحویل فوتبال ایران داده است نه تنها در اصفهان بلکه در کل کشور محبوب است و کارشناسان احترام خاصی را برای این تیم قائلند. در چنین شرایطی وقتی بحث جوان‌گرایی پیش می‌آید چندان نمی‌تواند منطقی باشد، چرا که همه از این تیم سپاهان انتظارات زیادی دارند.

سرمربی پیشین سپاهان با تأکید بر اینکه قصد ندارد در مورد عملکرد کادرفنی سپاهان اظهار نظری داشته باشد، خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم در مورد همکاران خودم قضاوتی داشته باشم، اما به یک نکته بسیار حائز اهمیت اشاره می‌کنم. با باورهای غلط نمی‌شود موفقیتی را به دست آورد. سپاهان در 10 سال گذشته نتایج خیلی خوبی کسب کرده و بازیکنان قابلی هم تحویل تیم ملی داده است. چنین تیمی همیشه باید با اقتدار جلو برود. با توجه به این قضیه مربیانی در این تیم موفق هستند که بتوانند در شرایط سخت و تحت فشار صبور باشند. متأسفانه در سال‌های اخیر مدیران سپاهان تفکرات اشتباهی داشتند و همین مسئله باعث شد زمان از دست برود. فصل گذشته تیم نتیجه نگرفت و در فصل جاری هم شرایط به شکلی است که تیم شانس بسیار کمی برای موفقیت دارد. اگرچه به اعتقاد من تیم از لحاظ فوتبالی بد بازی نمی‌کند، اما در نتیجه‌گیری بد عمل کرده است.

زاغی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که «بهترین جانشین برای ویسی در سپاهان چه مربی است؟»، اضافه کرد: من نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم، چرا که مدیران سپاهان در این‌باره تصمیم‌گیرنده هستند. ضمن اینکه کسی ویسی را برکنار نکرده، بلکه او خودش خداحافظی کرده است. تأکید می‌کنم که یک مربی برای کار در سپاهان باید آستانه تحملش بالا باشد، چون واقعاً توقعات از این تیم بالاست. مربی اگر نتواند با این مشکلات کنار بیاید قطعاً به مشکل خواهد خورد. زمان فرکی هم ما چنین شرایطی داشتیم. تیم با فرکی سال اول قهرمان شد، اما سال دوم با وجود اینکه نتیجه بدی نگرفتیم کادرفنی حسابی تحت فشار قرار گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها