X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 بهمن 1395, 11:24
کد خبر: 22060
خبرنگار: khani
نظرات: 9

مدرک کافی نداریم تا با حاشیه‌سازان برخورد کنیم

اخوان: نمی‌دانم ویسی امروز تیم را تمرین می‌دهد یا نه

اخوان: نمی‌دانم ویسی امروز تیم را تمرین می‌دهد یا نه اخوان: نمی‌دانم ویسی امروز تیم را تمرین می‌دهد یا نه
مهدی اخوان گفت: متاسفانه برخی از افراد هستند که برای باشگاه حاشیه درست می‌کنند اما به دلیل اینکه مدرک کافی نداریم نمی‌توانیم با آنان برخورد کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل استعفای عبدالله ویسی از سرمربیگری سپاهان گفت: «ما شب بازی مقابل پیکان تا ساعت 11 شب با هم بودیم و ویسی هیچ صحبتی در مورد استعفایش نزد و بعد از جدا شدن ما یک ساعت بعد متوجه شدیم که او با منتشر کردن نامه‌ای در سایت باشگاه از سمتش استعفا داد.»
وی ادامه داد: «متاسفانه برخی از افراد هستند که قبلا در سپاهان ذی‌نفع بودند و با حضور ویسی بساط آنها در باشگاه برچیده شد و به همین دلیل در این فصل دست به هر کاری می‌زنند تا تیم را به حاشیه ببرند. ما چند هفته اخیر مسابقات لیگ بازی‌های خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما امتیازات خوبی را کسب کردیم و این آقایان معترض شدند که چرا تیم خوب بازی نمی‌کند. ما هم نفهمیدیم که این افراد توقع بازی زیبا از تیم دارند یا از سپاهان برد می‌خواهند.»
سرپرست سپاهان در خصوص برخورد مدیران باشگاه با این افراد افزود: «مدیران باشگاه از روزی که ویسی این موضوع را رسانه‌ای کرد پیگیر برخورد با این افراد هستند اما هنوز دلایل مستندی ندارند که بخواهند به صورت قانونی با آنها برخورد کنند.»
اخوان در مورد احتمال حضور نیافتن ویسی در تمرین امروز سپاهان گفت: «در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و ما هم در مسیر باشگاه هستیم تا ببینم تکلیف استعفای ویسی به کجا می‌رسد. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود و سرمربی تیم هم بدون هیچ دغدغه و مشکلی در تمرین تیم حاضر شود.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها