X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 بهمن 1395, 12:38
کد خبر: 22063
خبرنگار: khani
نظرات: 11

از عملکرد داوری رضایت نداریم

اخوان : جدایی عبدالله ویسی به ضرر سپاهان است

اخوان : جدایی عبدالله ویسی به ضرر سپاهان است اخوان : جدایی عبدالله ویسی به ضرر سپاهان است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: جدایی عبدالله ویسی در این شرایط ۱۰۰درصد به ضرر سپاهان است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره اخباری که مبنی بر استعفا عبدالله ویسی از سرمربیگری سپاهان مطرح شده است، اظهار داشت: عبدالله ویسی از سرمربیگری سپاهان استعفا کرده و در این وضعیت این اتفاقات به نفع تیم نیست و 100درصد به ضرر سپاهان است.

وی درباره این‌که آیا از نقل و انتقالات سپاهان راضی هستید، افزود: براساس آنچه که عبدالله ویسی می‌خواست، عمل کردیم و مسعود حسن‌زاده را جذب کردیم که خیلی خوب برای تیم کارکرده است ولی بیشتر بحث هافبک مطرح بود، در این راستا به‌شدت به دنبال جذب علی کریمی بودیم که متأسفانه موفق به جذب این بازیکن نشدیم.

سرپرست سپاهان با توجه به شکست این تیم در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در برابر پیکان، تصریح کرد: در این دیدار ما در دقیقه 13 یک گل به خودی دریافت کردیم و خیلی ابتدایی گل خوردیم، در دقیقه 40 باید دروازه‌بان پیکان اخراج می‌شد که داور به‌اشتباه به او کارت زرد داد و بعد روی یک ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم، ولی در نیمه دوم تیم بهتر عمل کردیم اما درنهایت چند فرصت گل را خراب کردیم.

اخوان درباره این‌که آیا از عملکرد داوری در این دیدار رضایت دارید، بیان کرد: خیر، داور یک اخراج 100 درصد را انجام نداد و به بازیکن خاطی اخطار داد که اگر این بازیکن را اخراج می‌کرد تیم حریف 10 نفره می‌شد که برای ما خیلی مؤثر بود.

وی درباره این‌که آیا ضربه احسان حاج صفی گل شد، خاطرنشان کرد: خیر ضربه احسان حاج صفی گل نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها