X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 بهمن 1395, 12:52
کد خبر: 22064
خبرنگار: hamed
نظرات: 51

دیدگاه شما هواداران چیست؟

سپاهان با عبدالله ویسی؛ آری؟... خیر؟

سپاهان با عبدالله ویسی؛ آری؟... خیر؟ سپاهان با عبدالله ویسی؛ آری؟... خیر؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، باشگاه سپاهان پس از گذراندن روزهای کابوس وار فصل گذشته، سرمربی قهرمان لیگ پانزدهم را از اهواز به اصفهان آورد تا باری دیگر تیمی جدید و مدعی برای فوتبال اصفهان و البته هواداران سپاهان ساخته شود. ویسی جوان، با شعار ایجاد انقلابی عظیم، سکان هدایت طلایی پوشان را بر عهده گرفت و در نقل و انتقالات پیش فصل با تغییر بیش از 80 درصد شاکله اصلی تیم، در انتخاب بازیکنان تیمش، جوانی و انگیزه را بجای تجربه و شهرت معیار قرار داد و تیمی با هزینه کم برای لیگ شانزدهم بست.
از همان ابتدا این حرکات ویسی، موافقان و مخالفان زیادی داشت، یک سری کاهش هزینه ها و جوان گرایی را برای آینده تیم مفید می دانستند و یک سری با انتقاد بر این که هر اتفاقی حتی استفاده از جوانان نیز، از یک میزانی که فراتر رود به تیم آسیب خواهد زد به وی انتقاد می کردند.
سپاهان ویسی با تمام نظرات موافق و مخالف کار خود را ادامه داد اما هرچه لیگ جلوتر رفت، نوسان تیم انقلابی گواردیولا بیشتر شد؛ نتایج نه چندان خوب و البته نه چندان بد تیم آهسته آهسته، باعث شد صدای اعتراض برخی هواداران به گوش مسئولان باشگاه برسد؛ انتقاداتی که بیشتر برپایه جوان گرایی و ناهماهنگی بازیکنان تیم بود.
از سمت دیگر ویسی جوان در چند هفته اخیر و در مصاحبه هایش بدون اینکه کسی را خطاب قرار دهد، افرادی را مانع پیشرفت سپاهان دانست. بازی سپاهان و پیکان اما اوج این ماجرا بود؛ شکست 3 بر 2 شاگردان ویسی برابر پیکان آن هم درحالیکه تا دقیقه 60 با سه گل از میزبان عقب بودند و قرارداد با جباروف ازبک آن هم بدون اطلاع سرمربی، ویسی را به استعفایی از نوع رسانه ای و نه بصورت رسمی وادار کرد.
بنظر می رسد سرمربی سپاهان از عدم اختیاردر امر مدیریتی تیم بیش از هرموضوع دیگری گله مند است و در نامه خداحافظی خود نیز این گلایه ها را به دکتر سبحانی، مدیریت فولاد مبارکه، عرضه کرد. حالا شاید تمام آینده این فصل سپاهان ویسی به جلسه او و دکتر سبحانی بستگی دارد؛ نشستی که خروجی آن یا حکم به بقای گواردیولا در دیار زاینده رود می دهد یا ویسی جوان، نصف جهان را ترک خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها