X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 بهمن 1395, 14:31
کد خبر: 22076
خبرنگار: khani
نظرات: 19

او ساده و رو راست است و با هم کارمان را ادامه می‌دهیم

طاهری: درخصوص جذب جباروف با ویسی صحبت کرده بودیم

طاهری: درخصوص جذب جباروف با ویسی صحبت کرده بودیم طاهری: درخصوص جذب جباروف با ویسی صحبت کرده بودیم
مدیرعامل سپاهان گفت:ما قبلاً بر سر جذب جباروف نیز با ویسی صحبت کرده بودیم و این بازیکن ازبکستانی گزینه سوم مدنظرمان بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه برگزارشده با عبدالله ویسی و بازگشت این مربی به تمرینات سپاهان،گفت: امروز جلسه‌ای با ویسی برگزار کردیم و سوءتفاهمات برطرف شد. جلسه خوبی بود و ویسی دیدگاه‌هایی داشت و ما هم نظراتی داشتیم که در مجموع منجر به برطرف شدن سوءتفاهمات شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد ویسی به خاطر جذب بدون مشورت جباروف ناراحت شده است، ادامه داد: نخیر، چنین صحبت و بحثی نبود، هرچند که او گلایه‌هایی داشت، اما ما قبلاً بر سر جذب جباروف نیز با ویسی صحبت کرده بودیم و این بازیکن ازبکستانی گزینه سوم مدنظرمان بود. یعنی زمانی که نتوانستیم دو گزینه اول و دوم را جذب کنیم، به سراغ جباروف رفته و او را خریدیم.

طاهری گفت:درنهایت یک سری سوءتفاهمات بود که وقتی توضیحات‌مان را دادیم، او نیز خودش پذیرفت و گفت مشکلی ندارم و برای ادامه همکاری اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه فکر نمی‌کند در نهایت این اتفاق به ضرر جباروف تمام شود، گفت:‌خیر، این‌طور نیست، ویسی یک مربی حرفه‌ای است و اگر ببیند این بازیکن به دردش می‌خورد حتماً‌ از او استفاده می‌کند.

وی در مورد اینکه ویسی در اظهارنظری منطقی گفته بود ما در بحث دفاعی نیاز به بازیکن داشتیم و نه در فاز هجومی، گفت: شما از کجا می‌دانید که ما دنبال بازیکنان دفاعی مدنظر ویسی نیستیم؟ هنوز هم دنبال گزینه‌های او هستیم تا به خط دفاعی کمک شود، اما جباروف هم می‌تواند به سپاهان کمک کند.

طاهری در مورد اینکه از دست ویسی به خاطر رعایت نکردن سلسله مراتب و جلسه با مدیر کارخانه ناراحت نیست، گفت: ما همه از یک خانواده هستیم و برخی مواقع در یک خانواده هم بین برادران سوءتفاهم‌هایی پیش می‌آید که پدر خانواده آن را برطرف می‌کند تا دوباره عهد اخوت و برادری ایجاد شود. سبحانی نیز با شنیدن درددل‌ها و نظرات ویسی و با برطرف کردن سوءتفاهمات، این موضوع را هدایت کرده تا دوباره به وحدت برسیم، ضمن اینکه ما هر دو در جهت منافع تیم قدم برمی‌داریم.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کند دوباره این قهر‌ و آشتی‌های ویسی تکرار شود، گفت: بحث قهر و آشتی نیست، ویسی شخصیتی دارد که همه او را می‌شناسند و او یک آدم ساده و رو راست است. ما در یک راستا با هم برای بهبود روند تیمی و حفظ منافع سپاهان کارمان را ادامه می‌دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها