X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 بهمن 1395, 16:16
کد خبر: 22078
خبرنگار: khani
نظرات: 14

مراودات مربی و مدیرعامل باید کتبی باشد

چرخابی: فرگوسن هم بیاید مشکلات سپاهان حل نمی‌شود

چرخابی: فرگوسن هم بیاید مشکلات سپاهان حل نمی‌شود چرخابی: فرگوسن هم بیاید مشکلات سپاهان حل نمی‌شود
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: با استعفای ویسی مخالف بودم، نه به دلیل نتایج بلکه شرایط به صورتی است که اگر باشگاه سپاهان فرگوسن را هم بیاورد نمی‌تواند مشکلات کنونی را حل کند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حواشی اتفاق افتاده درباره استعفای سرمربی سپاهان و بازگشت دوباره او اظهار داشت: معمولاً باشگاه‌های بزرگ همیشه با حواشی‌ بزرگ روبرو هستند و یکی از دلایل مهمی که سپاهان در چند سال اخیر با مشکلاتی مواجه شده این است که سپاهان پرافتخارترین باشگاه ایران در لیگ برتر است.
وی ادامه داد: افتخارات سپاهان توقعات زیادی ایجاد کرده و این موضوع باعث شده است تماشاگران از نتایج راضی نباشند و در نهایت شعارهایی سر بدهند که صحیح نیست. مثلاً اگر اسم یک باشگاه نمونه را در انگلیس از مردم بپرسیم قطعاً ذهن همه به سمت منچستر یونایتد می‌رود اما این باشگاه مدتی است که حتی جزو مدعیان درجه اول لیگ جزیره هم نبوده ولی اگر بازی‌های این تیم را نگاه کنید می‌بینید که تماشاگران این تیم بدون هیچ حاشیه‌ای به تماشای بازی می‌پردازند.
کارشناس فوتبال اصفهان در همین مورد ادامه داد: مطمئن باشید ویسی انتظار ندارد وقتی تیمش بازی قابل قبولی انجام می‌دهد، تعدادی شروع به شعار دادن کنند. مشکل ویسی دقیقاً همین مسئله است و بعد هم که مشکل جباروف پیش آمد و این اتفاقات افتاد.
چرخابی در مورد اینکه ویسی اعلام کرده بود بدون هماهنگی او جباروف را به سپاهان آوردند بیان کرد: محسن طاهری می‌گوید که ویسی جباروف را پیشنهاد داده بود. به نظر یک باشگاه حرفه‌ای برای جذب بازیکن باید چند کار را انجام دهد و مربی اگر بازیکن خاصی را در نظر دارد باید کتباً به باشگاه اطلاع بدهد و باشگاه نیز باید این موضوع را کتباً از مربی درخواست کند و این اتفاقات به خاطر این رخ داده که گفتگوی بین ویسی و طاهری به صورت شفاهی بوده است و الان مشخص نیست که کدام‌یک حقیقت را می‌گویند.
گره‌ای که با دست باز می‌شود، با دندان باز نکنیم
وی ادامه داد: باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که هیچ وقت مربی با بازیکن صحبت نمی‌کند و باشگاه ها باید کمیته بازیکن‌یاب داشته باشند و آن کمیته با بازیکنان مورد نظر صحبت کند و کار باید روی اصول باشد. گره‌ای که می‌شود با دست باز کرد را ما می‌خواهیم با دندان باز کنیم و طبیعی است که این حواشی هم به وجود می‌آید.
پیشکسوت فوتبال اصفهان در مورد ماندن ویسی در سپاهان گفت: به نظر من حفظ ویسی در این شرایط باید برای باشگاه سپاهان در اولویت باشد چون تیمی که جوان می‌شود به زمان نیاز دارد و همه باید در این مورد صبور باشند تا مشکلی به وجود نیاید.
وی در مورد اینکه ویسی به جای مطرح کردن استعفای خود با مسئولان باشگاه سپاهان این موضوع را به یکی از رسانه‌ها کشاند، بیان داشت: این کار باید به صورت حرفه‌ای انجام می‌شد و طبق قوانین رسمی فوتبال وقتی قراردادی بین بازیکن و مربی با باشگاه بسته می‌شود، هر دوطرف باید به این قرارداد پایبند باشند و مجازات‌هایی نیز برای تخطی از قوانین تعیین شده است. در یک باشگاه حرفه‌ای وقتی مربی می‌خواهد استعفا دهد باید روی این مسئله فکر کند و کتبی و مستقیم به باشگاه اعلام کند.
فوتبال ایران حرفه‌ای نیست
چرخابی ادامه داد: در درجه بعدی باشگاه هم می‌تواند به رسانه‌ها و یا از طریق سایت باشگاه اعلام کند و اگر بعد از اعلام مربی به باشگاه، روابط عمومی استعفا را اعلام نکرد، خود مربی می‌تواند از طریق رسانه‌ها اعلام کند. اگر این مراحل انجام شود یک کار حرفه‌ای صورت گرفته است و اگر این اقدامات به صورت حرفه‌ای انجام نشود فوتبال ما نیز حرفه‌ای نخواهد شد. همیشه گفته‌ام فوتبال ایران اصلاً حرفه‌ای نیست و حاضرم این موضوع را با دلیل و مدرک ثابت کنم.
فرگوسن هم بیاید مشکلات سپاهان حل نمی‌شود
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: با استعفای ویسی مخالف بودم، نه به دلیل نتایج بلکه شرایط به صورتی است که اگر باشگاه سپاهان فرگوسن را هم بیاورد نمی‌تواند مشکلات کنونی را حل کند. هواداران سپاهان از این تیم قهرمانی می خواهند و قهرمان شدن این تیم هم کمی دور از دسترس است. ویسی تفکری داشته که باید زمان کافی به او بدهند و موافقت با استعفای ویسی صحیح نبود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها