X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 بهمن 1395, 10:11
کد خبر: 22082
خبرنگار: talaei
نظرات: 10

نیاز دفاعی و خرید تهاجمی

رضایت ویسی جلب می‌شود؟

رضایت ویسی جلب می‌شود؟ رضایت ویسی جلب می‌شود؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، با سپری شدن دو سوم از مسابقات لیگ شانزدهم، سپاهان پس از استقلال تهران که فعلاً بهترین خط حمله را در اختیار دارد و پرسپولیس و تراکتورسازی که مشترکاً از این نظر دوم هستند با 25 گل زده به صورت مشترک با ذوب‌آهن سومین خط حمله برتر لیگ را داراست.
در عوض، طلایی‌پوشان اصفهانی با 23 گل خورده پس از ماشین‌سازی، صبا و نفت آبادان (مشترک)، سیاه‌جامگان، پدیده و استقلال خوزستان (مشترک) و به صورت مشترک با تیم‌های تهرانی نفت و پیکان صاحب چهارمین خط دفاعی
ضعیف لیگ هستند.
به همین دلیل بود که عبدالله ویسی قویاً اصرار داشت که سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی باید بیشتر روی خریدهای دفاعی متمرکز می‌شد زیرا تیم اصفهانی در حال حاضر به بازیکنانی با خصوصیات تدافعی به نسبت بازیکنان تهاجمی نیاز به مراتب مبرم‌تری دارد. از همین رو، انتقال قرضی مرد سال سابق فوتبال آسیا با اینکه در وهله اول اتفاق هیجان‌انگیزی به نظر می‌آمد اما به مذاق سرمربی سپاهان خوش نیامد و حتی باعث قهر او شد.
پُست اصلی سرور جباروف هافبک تهاجمی است هرچند که این بازیکن 34 ساله توانایی بازی به عنوان هافبک میانی و هافبک چپ را هم دارد.
علت دلخوری ویسی آن بود که آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی که وضعیت نقل و انتقالاتی تقریباً مشابهی با جباروف داشتند نسبت به ملی‌پوش ازبک به مراتب بازیکنان تدافعی‌تری هستند و احتمالاً در برهه فعلی بیشتر به کار سپاهان می‌آیند.
پُست اصلی آندو هافبک دفاعی است و البته او توانایی بازی به عنوان هافبک میانی و هافبک راست را هم دارد. از آندو دفاعی‌تر چشمی
است که پُست اصلی‌اش درست مثل کاپیتان پیشین تیم ملی هافبک تدافعی است اما به عنوان مدافع میانی و مدافع راست هم می‌تواند بازی کند.
البته به نظر می‌رسد که پرونده جذب آندو و چشمی در سپاهان هنوز کاملاً بسته نشده است. باید منتظر ماند و دید که باشگاه اصفهانی با طلایی‌پوش کردن دست‌کم یکی از این 2 بازیکن موفق به تقویت دفاعی خود و جلب رضایت سرمربی‌ گلایه‌مند تیمش می‌شود یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها