X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 بهمن 1395, 11:16
کد خبر: 22089
خبرنگار: khani
نظرات: 22

بازیکن دیگری مدنظر نداریم

اخوان: شرط سپاهان برای جذب چشمی و شهباززاده قرارداد بلندمدت است

اخوان: شرط سپاهان برای جذب چشمی و شهباززاده قرارداد بلندمدت است اخوان: شرط سپاهان برای جذب چشمی و شهباززاده قرارداد بلندمدت است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر چشمی و شهباززاده حاضر باشند برای یک سال و نیم برای سپاهان بازی کنند با آن‌ها قرارداد می‌بندیم در غیر این‌صورت بازیکن دیگری را مدنظر نداریم.
به گزارش طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد جذب روزبه چشمی و سجاد شهباززاده، اظهار داشت: سرمربی و باشگاه سپاهان معتقدند اگر این 2 بازیکن حاضر باشند برای یک ‌سال و نیم به سپاهان بیایند و برای این تیم بازی کنند، آن‌ها را جذب کنیم، در غیر این ‌صورت اگر فقط بخواهند به مدت نیم‌فصل در اختیار سپاهان باشند و پس از کسب آمادگی به تیم‌های قبلی خودشان برگردند نمی‌توانیم آن‌ها را جذب کنیم.
اخوان ادامه داد: صحبت‌هایی با چشمی و شهباززاده در این خصوص صورت گرفته و قرار است تصمیم نهایی خود را نهایتاً تا فردا به باشگاه سپاهان اعلام کنند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که در صورت عدم جذب چشمی و شهباززاده سپاهان بازیکن دیگری جذب خواهد کرد افزود: اگر این 2 بازیکنی که مدنظر باشگاه سپاهان هستند قبول کردند که فصل آینده هم برای سپاهان بازی کنند، باشگاه با آن‌ها قرارداد می‌بندد در غیر این‌صورت باشگاه سپاهان بازیکن دیگری را برای جذب درنظر ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها