X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 بهمن 1395, 15:28
کد خبر: 22090
خبرنگار: khani
نظرات: 15

چرا خط دفاعی سپاهان نیاز به ترمیم دارد؟

چرا خط دفاعی سپاهان نیاز به ترمیم دارد؟ چرا خط دفاعی سپاهان نیاز به ترمیم دارد؟
عبدالله ویسی، سرمربی تیم سپاهان پس از به خدمت گرفتن چپاروف معتقد بود که تیمش بیش از حمله در فاز تدافعی به تقویت نیاز دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم سپاهان در پایان هفته بیستم لیگ شانزدهم با 7 پیروزی، 7 تسای و 6 شکست در رتبه پنجم جدول قرار گرفته است. آن ها 25 بار گلزنی کرده اند که این آمار سپاهان را پس از استقلال با 29 گل و همینطور تراکتورسازی و پرسپولیس با 28 گل در رتبه چهارمین خط حمله قدرتمند رقابت ها قرار می دهد.

اما هر چقدر تیم سپاهان در فاز هجومی، خود را به مدعیان قهرمانی نزدیک کرده است، در فاز تدافعی عکس این موضوع رخ داده است. عبدالله ویسی که سال گذشته در پایان رقابت ها همراه با استقلال خوزستان موفق به کسب مقام قهرمانی شد، تنها 14 بار دروازه تیمش را باز شده دید؛ در حالی که در تیم سپاهان این مربی تا پایان هفته بیستم 23 مرتبه از حریفان خود گل دریافت کرده تا از این حیث در میان 6 تیم انتهایی جدول جای داشته باشد.

اگرچه تیم عبدالله ویسی در خط تهاجمی نیز نیاز به تقویت داشت؛ اما ویسی معتقد است که افزایش کیفیت این تیم در خط دفاعی نسبت به خط حمله ارجحیت دارد. گزینه هایی مثل آندرانیک تیموریان، روزبه چشمی، محمد طیبی و فرشید باقری در پنجره تابستانی با توجه به توانایی های تدافعی آن ها برای پیوستن به سپاهان مطرح شدند که در حال حاضر تنها روزبه چشمی شرایط اضافه شدن به این تیم را دارد.

البته سیدجلال عبدی نیز در پست دفاع راست به این تیم اضافه شد اما با گذشته 5 هفته از دیدارهای دور برگشت، این بازیکن هنوز نتوانسته نمایش های سال گذشته خود را تکرار کند.

محسن طاهری، مدیرعامل تیم سپاهان نیز در آخرین مصاحبه خود از تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتم یک بازیکن در پست دفاع خبر داده است و باید ببینیم با توجه به اینکه سپاهان در این فصل تنها در لیگ برتر حضور دارد و 10 بازی تا انتهای فصل باقی مانده، آیا آن ها می توانند مهره مورد نظر خود را به اصفهان بکشانند یا ویسی با همین نفرات فصل را به پایان خواهد رساند؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها