X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 بهمن 1395, 08:57
کد خبر: 22093
خبرنگار: khani
نظرات: 6

سپاهان - ماشین‌سازی، پنج‌شنبه ساعت 16

ناامیدشدگان!

ناامیدشدگان! ناامیدشدگان!
طلایی‌پوشان اصفهانی یک هفته پس از آنکه از کورس آسیایی جا ماندند در ورزشگاه خانگی از میهمانی پذیرایی می‌کنند که 10 هفته مانده به پایان رقابت‌ها امید چندانی برای ماندگاری در سطح اول فوتبال ایران ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان تا همین هفته پیش در کورس کسب سهمیه آسیایی قرار داشت اما شکست برابر یکی دیگر از مدعیان حضور در دوره آتی لیگ قهرمانان برای طلایی‌پوشان اصفهانی گران تمام شد و امید آنها را برای بازگشت دوباره‌شان به آسیا تا حدود زیادی کمرنگ کرد.
باخت به پیکان تنها منجر به سقوط یک‌پله‌ای سپاهان در جدول و کمرنگ شدن امیدهای آسیایی تیم اصفهانی نشد بلکه عواقب جانبی دیگری هم در پی داشت که از جمله آنها استعفای سرمربی تیم بود.
البته عبدالله ویسی دست‌کم در وهله اول نه به خاطر باخت به پیکان بلکه به این دلیل که اقدامات نقل و انتقالاتی باشگاه مطابق میل و برنامه‌های او پیش نمی‌رفت از سمت خود به عنوان سرمربی سپاهان استعفا داد که البته مورد پذیرش مدیریت کارخانه و باشگاه قرار نگرفت.
اگرچه سپاهان پس از شکست هفته پیش از هدفش برای کسب سهمیه آسیایی حسابی دور شد اما طلایی‌پوشان اصفهانی کاملاً هم از گرفتن مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد ناامید نشده‌اند به خصوص که هرچه صدرنشین لیگ از دسترس تعقیب‌کنندگانش خارج شده اما فاصله تیم‌های سوم تا ششم جدول با یکدیگر هنوز به مرز جبران‌ناپذیری نرسیده است.
رسیدن به یکی از رتبه‌های سوم یا چهارم جدول در 10 هفته باقیمانده چالش بسیار دشواری برای سپاهان است اما مأموریتی غیرممکن هم به نظر نمی‌رسد به خصوص که 2 تیمی که در حال حاضر بر این رده‌ها تکیه زده‌اند یعنی استقلال و ذوب‌آهن به زودی درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد و از این پس صرفاً روی مسابقات لیگ برتر متمرکز نخواهند بود.
اگر هفته گذشته سپاهان با شکست برابر پیکان از آسیایی شدن ناامید شد ماشین‌سازی هم در پی باخت ویرانگر به استقلال امیدهایش برای ماندگاری در سطح اول فوتبال ایران را تا حدود زیادی از دست داد. سبزپوشان تبریزی پس از باخت سنگین خانگی به آبی‌های پایتخت کاملاً بر لبه پرتگاه سقوط قرار گرفتند.
امید آنها برای ماندن در لیگ برتر وقتی کمرنگ‌تر شد که صبا با خلق یک شگفتی در ورزشگاه فولادشهر ذوب‌آهن را برد. البته صبا هم همچنان مثل ماشین‌سازی در منطقه خطر جای دارد اما شاید بتوان گفت که با آن نتیجه تیم ماقبل آخر هم قعرنشین لیگ را در پایین جدول کاملاً تنها گذاشت.
دیدار رفت 2 تیم در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید. نتیجه‌ای که طلایی‌پوشان اصفهانی امیدوارند تا فردا در استادیوم نقش جهان هم تکرار شود.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
سپاهان: مهدی امینی، شجاع خلیل‌زاده، موسی کولیبالی، سیدجلال عبدی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، فرید بهزادی کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، مسعود حسن‌زاده و مهرداد محمدی
ماشین‌سازی: سیدمهدی اسلامی، ادسون هنریکه، محمدامین حاج‌محمدی، فردین عابدینی، سعید قائدی‌فر، حسین ابراهیمی، کاخابر کاکاشویلی، احمد امیرکامدار، حمیدرضا علی‌عسگری، پیام صادقیان و امین قاسمی‌نژاد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها