X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 بهمن 1395, 17:29
کد خبر: 22101
خبرنگار: khani
نظرات: 53

بازی گذشته را فراموش کردیم

ویسی:برای پرسپولیس 200 درصد انرژی می گذاریم

ویسی:برای پرسپولیس 200 درصد انرژی می گذاریم ویسی:برای پرسپولیس 200 درصد انرژی می گذاریم
سرمربی سپاهان گفت: کسی نیستم که با حیا کن رها کن گفتن عده ای از تعهدم دست بکشم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی حساس و مهمی داریم. بچه ها را توجیه کردم. بازی های حساسی پیش رو است. باید با یک بازی خوب سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. بازی گذشته را فراموش کرده ایم.
وی ادامه داد: انشاالله با حمایت هواداران به پیروزی برسیم. تمرکزمان روی بازی فرداست.
سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا تیمش بازیکن جدیدی می گیرد یا نه گفت:رزومه یک بازیکن را از استرالیا به من داده اند اما هنوز نگاهش نکرده ام. هنوز فیلم مربوط به این بازیکن را ندیده ام باید بررسی کنیم تا ببینیم چه می شود.
وی بیان داشت: هرچه به آخر فصل نزدیک می شویم بازی ها سخت تر می شود. به جایگاه تیم ها نگاه نمی کنیم دیدید که صبا ذوب آهن را شکست داد. با تمام وجود به میدان می رویم و برای کسب پیروزی تلاش می کنیم.
وی درباره مشکلات مالی باشگاه ها و شکایت هایی که صورت می گیرد خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنی را نشناسیم و به تیم بیاوریم و بعد سهل انگاری کنیم همین مسایل به وجود می آید. اگر از نقل و انتقالات محروم هستند چرا بازیکن از تیمشان می رود اما نمی تواند بیاید. باشگاه ها باید مراقب باشند تا چنین اتفاقاتی برایشان رخ ندهد. این محرومیت ها مشکلات زیادی را به وجود می آورد.
سرمربی سپاهان درباره وضعیت جذب روزبه چشمی و سجاد شهباززاده و همچنین وضعیت سرور جپاروف گفت: هنوز یک جای خالی داریم. روزبه چشمی فقط نیم فصل قرارداد می بندد اما باشگاه خواهان قرارداد یک و نیم فصله است. تازه مدیر برنامه های او گفته که سه، چهار هفته دیگر مصدوم است. سجادشهباززاده هم گفته فقط نیم فصل قرارداد می بندد. صحبت هایی با یک بازیکن انجام دادیم اما هنوز با آن بازیکن به توافق نرسیدیم. ترجیح می دهم هافبک دفاعی داشته باشیم. اگر امروز، فردا نتوانیم بازیکن بگیریم نقل و انتقالات مان بسته می شود. جپاروف از لحاظ بدنی صددرصد نیست. احتمالا از او استفاده کنیم اما از ابتدا خیر.
وی درباره استعفایش و همچنین اینکه در خانه بعد از دیدار با پیکان استعفا داد، عنوان کرد: حتما خانه ما جن دارد. من به خاطر خودم استعفا ندادم. تعهد داشتم نسبت به باشگاه اما به خاطر اصول مربیگری این کار را انجام دادم. سوتفاهم شده بود. مقصر 50-50 بودیم. احساس کردم آدم هایی در آن شیطنت می کنند اما گویا اینطور نبود. من کسی نیستم که با حیا کن رها کن گفتن عده ای از تعهدم دست بکشم. اگر سوتفاهم نبود چندین میلیارد هم پول بود باز هم برنمی گشتم.
سرمربی سپاهان در ادامه خاطرنشان کرد: کسی که می خواهد موفق شود باید تمام ارکانش همخوان باشد. رسانه ها هم تاثیر دارند. یک نفر قلمش بد بچرخد تیم ما هم دچار مشکل می شود. سپاهانی های عزیز باهوش باشند. من و امثال من می آیند و می روند. امیدوارم همه چیز مثبت باشد و به نفع ما باشد. 20 بازی آنچه که می خواستیم نشد.
وی درباره حضور در راهپیمایی 22 بهمن اذعان داشت: در میدان امام برنامه خاصی باشگاه ترتیب داده است. انشاالله شرکت می کنیم.
ویسی درباره مصدومان تیمش بیان داشت:ما الان سه مصدوم داریم. لی اولیویرا، جلال علی محمدی و رضا میرزایی نفرات مصدوم ما هستند. تغییرات در همه جای دنیا وجود دارد. فرشاد احمدزاده بازی قبل پرسپولیس بک چپ بازی کرد.شاید تا قبل از این اصلا آن سمت زمین را ندیده بود اما دیدید که چقدر خوب بازی کرد.
سرمربی سپاهان درباره بازی با پرسپولیس اذعان داشت: مخلص تمام سپاهانی ها هستم. کسانی که می خواهند من را اذیت کنند دیگر با آنها در نمی افتم و جوابشان را نمی دهم. به حرمت کارگرها ، پیرمردها و پیرزن ها و کسانی که با من در این مدت در تماس بوده اند می مانم و کارم را انجام می دهم. هفته آینده بعد از بازی با ماشین سازی بازی خاصی مقابل پرسپولیس داریم. باید 200 درصد انرژی برای این بازی بگذاریم. امیدوارم اتفاق زیبا در ورزشگاه آزادی برای ما رخ بدهد.
ویسی درباره وضعیت عارف غلامی خاطرنشان کرد:عارف بازیکن آینده داری است. امیدوارم این جوان را بتوانیم در ادامه همراه داشته باشیم. قرارداد عارف غلامی 70میلیون است و بعضی ها گفتند که من 200میلیون از او پول گرفته ام. این بازیکن پیشنهاد خارجی دارد و به باشگاه گفته ام اگر شرایطش فراهم است او را ترانسفر کنید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها