X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1395, 18:32
کد خبر: 22111
خبرنگار: khani
نظرات: 5

سپاهان همیشه سپاهان است

کاظمی: بدون آنالیز به 3 گل رسیدیم

کاظمی: بدون آنالیز به 3 گل رسیدیم کاظمی: بدون آنالیز به 3 گل رسیدیم
سرمربی ماشین سازی گفت:خوشحالم که بچه ها شخصیت برد را بازیافتند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، فرهاد کاظمی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های سپاهان و ماشین سازی اظهار داشـت: به نظرم نمی آمد که این طوری بتوانیم در این مسابقه پیروز شویم. بعد از اتفاقاتی که در بازی با استقلال رخ داد و 5 درصد کارهای تاکتیکی ما اجرا نشد، من از بچه ها تکدر خاطر پیدا گردم و هنوز هم این تکدر را دارم. خوشحالم که بچه ها شخصیت برد را بازیافتند و نمی توانم خوشحالی خود را از برد مقابل قطب فوتبال ایران پنهان نگه دارم.
وی افزود: من این برد را به هواداران ماشین سازی تقدیم می کنم که هفته ها صبر کردند. در ادامه کار همین گونه مقتدرانه کار می کنیم تا شرایط مان در جدول بهبود یابد.
کاظمی درباره پیش بینی خود از نتیجه بیان داشت: اصلا فکر نمی گردم نتیجه این گونه شود و 3 گل بزنیم. در نهایت فکر می کردم بازی مساوی شود و اختلاف یک گل تنها چیزی بود که در فکر داشتم. من اعتقادی به آنالیز حریف ندارم و فقط دنبال این هستم که توانایی خودم را به حریف تحمیل کنم. من فقط 3 کار تاکتیکی به بچه ها گفتم که در صورت مهار این نقاط قوت، سپاهان را متوقف می کنید. من به آن ایمانی اعتقاد دارم که بازیکن به توانایی خود داشته باشد. بازیکن تلاش کند به نتیجه می رسد.
سرمربی ماشین سازی اذعان داشت: من هر روز بحث داوری را مطرح می کنم چون در 5 بازی در اثر اشتباهات داوری مقابل سایپا، فولاد، گسترش نتیجه بازیمان برگشت. در برابر تراکتورسازی پنالتی حریف یک درصد هم پنالتی نبود. اما هرگز صدایمان در نیامد. به عقیده من پنالتی روی حمید علی عسگر صددرصد پنالتی بود و شجاع روی او خراب شد. اما این برد اعتماد به نفس بچه ها را برگرداند و بچه ها می فهمند که نباید دچار خرافات شوند.
سرمربی ماشین سازی خاطرنشان کرد:ما حلوی تمام تیمها جز استقلال خوب بودیم. باید چند تا گل به صبا می زدیم. در برابر فولاد هم خوب بودیم. من برنامه خاصی را نمی گویم اما طبق آنالیز رسانه ای در هر بازی 2 پنالتی برای ما گرفته نشد و یک پنالتی علیه ما پرفتند. دیدید که بعد از اعلام پنالتی به بچه ها گفتم سوت را نمی شود برگرداند اما شما شک نکنید وقتی تیمی به تیم قدرتمند سپاهان 3 گل بزند می تواند به سایر تیم ها هم گل بزند.
کاظمی درباره استادیوم نقش جهان بیان داشت: استادیوم نقش جهان برای من خوش یمن است. لازم است از اسلامیان، تاج، تابش و ساکت تشکر کنم. یادتان می آید که وقتی خاکی بود در آسیا در همین ورزشگاه به میدان رفتیم. اینجا جای هادی و محرم نویدکیا و محمود کریمی خالی بود. محرم یک اسطوره فوتبال است. باز هم من روی بحث روح و روان برمی گردم. سپاهان شاید نیازمند حمایت تماشاگرانش است و من پیش بینی می کردم اگر به گل دوم برسیم کار برایمان خیلی آسان می شود. تقاضایم از هواداران سپاهان این است که از تیم خود حمایت کنند چون ویسی و کادر فنی دارند زحمت می کشند و مگر می شود او نخواهد تیمش برنده شود؟ سپاهان همیشه سپاهان قدرتمند است
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها