X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1395, 18:49
کد خبر: 22114
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 13

بازی دست ما بود

قائدی‌فر: احساس کردم هنوز بازیکن سپاهان هستم

قائدی‌فر: احساس کردم هنوز بازیکن سپاهان هستم قائدی‌فر: احساس کردم هنوز بازیکن سپاهان هستم
هافبک تیم فوتبال ماشین‎سازی گفت: امروز در هیچ‌کدام از صحنه‌های گل تیمم شادی نکردم چون با باشگاه سپاهان زندگی کرده‌ام و نباید هم شادی می‌کردم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سعید قائدی‌فر شامگاه پنجشنبه و پس از برتری 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار داشت: خوشبختانه همه بازیکنان در دیدار امروز خوب بازی کردند. ما به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم تا خود را از انتهای جدول جدا کنیم.
وی افزود: بازی کاملاً دست ما بود و سه گل زدیم و می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.
بازیکن سابق سپاهان در مورد بازگشت به اصفهان و بازی مقابل سپاهان گفت: 12 سال در باشگاه سپاهان بودم و خیلی برایم سخت بود که در مقابل تیمی که آن بزرگ شدم و نان و نمک آن باشگاه را خوردم بازی کنم. هواداران سپاهان همیشه به من لطف داشتند و هیچ وقت لطفشان را فراموش نمی‌کنم. امروز هم جو به گونه‌ای بود که فکر می‌کردم بازیکن حریف نیستم و بازیکن سپاهان هستم.
قائدی‌فر در مورد حس دوگانه‌ ناراحتی و خوشحالی‌اش بیان داشت: امروز در هیچ‌کدام از صحنه‌های گل تیمم شادی نکردم وچون با باشگاه سپاهان زندگی کرده‌ام و نباید هم شادی می‌کردم. لباس سپاهان را زیر پیراهنم پوشیده بودم و بعد از بازی هم پیراهنم را درآورم و به سمت تماشاگران رفتم. اگر گل هم می‌زدم همین کار می‌کردم تا همه بدانند من سپاهان و هواداران آن را دوست دارم و دلم می‌خواست بمانم اما شرایط طوری شد که با باشگاه به توافق نرسیدم در حالی که هیچ وقت حاشیه‌ای نداشتم و حتی حرف از پول نزدم.
وی اضافه کرد: می‌توانید از مسئولان باشگاه هم بپرسید که قرارداد خودم را بدون اینکه بخوانم امضا می‌کردم. نمی‌خواهم خیلی از مسائل را بگویم و دعا می‌کنم سپاهان به روزهای اوجش برگردد.
قائدی‌فر در مورد اینکه گفته می‌شد از نظر مالی با سپاهان به توافق نرسیده است تصریح کرد: اینطور نیست. من اول فصل چند پیشنهاد مالی خوب از تیم‌های لیگ برتری داشتم ولی به خاطر هواداران ماندم و وفاداری خودم را به باشگاه سپاهان ثابت کردم و یک نیم‌فصل در سپاهان ماندم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از ویسی ناراحت است گفت: نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها