X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 بهمن 1395, 09:52
کد خبر: 22134
خبرنگار: khani
نظرات: 27

هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ یک از مسئولان باشگاه سپاهان نداشته‌ام

خطیبی: عده‌ای از هواداران سپاهان انتخابم را به عنوان سرمربی این تیم تبریک گفتند!

خطیبی:  عده‌ای از هواداران سپاهان انتخابم را به عنوان سرمربی این تیم تبریک گفتند! خطیبی:  عده‌ای از هواداران سپاهان انتخابم را به عنوان سرمربی این تیم تبریک گفتند!
سرمربی پیشین تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است اما من دوست دارم مربی یک تیم از شهر خودم (تبریز) باشم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است جانشین عبدالله ویسی در تیم فوتبال سپاهان شود، اظهار داشت: پنج‌شنبه شب عده‌ای از هواداران سپاهان به من پیام دادند و حتی انتخاب من به عنوان سرمربی جدید این تیم را تبریک گفتند اما من هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ یک از مسئولان باشگاه سپاهان نداشته‌ام. البته اگر پیشنهادی به من داده شود، شرایط را بررسی می‌کنم.

وی ادامه داد: به هر حال من در سپاهان بازی کرده‌ام و با 52 گل بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شوم. سپاهان تیم قابل احترامی است اما من دوست دارم مربی یک تیم از شهر خودم (تبریز) باشم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به وضعیت تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: تیم‌های تبریزی مخصوصاً تراکتورسازی در حال حاضر با مشکل ساختاری روبرو هستند. به نظرم محرومیت تراکتورسازی از فعالیت در نقل‌وانتقالات دو سویه است و هم جنبه‌های مثبت و هم منفی دارد. مثبت از این جهت که بازیکنان تیم‌های پایه به تیم اصلی می‌رسند و بیشتر روی جوانان سرمایه‌گذاری می‌شود، منفی از این نظر که شخصیت تیم زیر سؤال رفته و دست مربی برای انتخاب ترکیب باز نیست.

خطیبی خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی، مربی خیلی خوبی است و نتایج درخشانی هم با تراکتورسازی گرفته است. تراکتورسازی در رتبه دوم لیگ قرار دارد و به فینال جام حذفی هم رسیده است. بعضی‌ها می‌خواهند برای تیم حاشیه درست کنند ولی ما و هواداران باید از قلعه‌نویی حمایت کنیم. نباید با یک باخت، پشت تیم را خالی کنیم. امیدوارم تراکتورسازی بتواند قهرمان جام حذفی شود.

وی در مود عملکرد گسترش فولاد تأکید کرد: گسترش فولاد ساختار خیلی خوبی دارد و در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. فراز کمالوند به خوبی توانسته ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را ایجاد کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان، در مورد وضعیت این تیم که توانست هفته گذشته سپاهان را شکست دهد، گفت: ماشین‌سازی در هفته‌های اخیر خوب بوده و باید از این تیم حمایت شود. همیشه گفته‌ام که تیم‌های شهرم را خیلی دوست دارم. باید در زمان نبودن‌مان هم این تیم‌ها را دوست داشته باشیم. امیدوارم ماشین‌سازی با حمایت همه‌جانبه در لیگ برتر بماند. در مجموع برای هر 3 تیم شهرم آرزوی موفقیت دارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها