X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 بهمن 1395, 11:16
کد خبر: 22138
خبرنگار: khani
نظرات: 19

برکناری ویسی شایعه است

اخوان: با فحش دادن مشکل سپاهان حل نمی شود

اخوان: با فحش دادن مشکل سپاهان حل نمی شود اخوان: با فحش دادن مشکل سپاهان حل نمی شود
سرپرست تیم سپاهان گفت: این کسانی که فحش می دهند و ناسزا می گویند باید شناسایی شوند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در واکنش به شایعه برکناری عبدالله ویسی اظهار داشت: این شایعه به هیچ عنوان درست نیست. ما دیروز تمرینات را تعطیل کردیم و از امروز برای بازی با پرسپولیس در هفته 22 لیگ برتر استارت می زنیم. ویسی هم قطعا در تمرین حاضر می شود و تیم را هدایت می کند.
وی درباره غایبان سپاهان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما هیچ گونه مصدوم یا محرومی تا این لحظه نداریم. گفته می شد شجاع خلیل زاده 3 اخطاره شده اما این درست نیست چون او با کارت زردی که گرفت، 2 اخطاره شد.
سرپرست تیم سپاهان درباره دلایل ناکامی این تیم تصریح کرد: فوتبال بالا و پایین دارد. خیلی از تیم های بزرگ و حتی سپاهان در سالهای قبلی یک نیم فصل خوب بوده و یک نیم فصل هم بد بوده اند. الان زمان حمایت از سپاهان است. درست است که تیم باخت بدی داشته اما با شعار دادن چیزی درست نمی شود.
اخوان در پایان درباره شناسایی هوادارانی که علیه ویسی شعار می دهند، گفت: این مسائل را باید کانون هواداران پیگیری کند. این کسانی که فحش می دهند و ناسزا می گویند باید شناسایی شوند. هر چقدر هم تیم بد بازی کند، سزاوار این همه فحش و ناسزا نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها