X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 بهمن 1395, 17:24
کد خبر: 22141
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 15

احسان آخرین امیدسپاهان و ویسی

احسان آخرین امیدسپاهان و ویسی احسان آخرین امیدسپاهان و ویسی
احسان حاج صفی در ثبت آخرین پیروزی تیم سپاهان در مقابل نفت نیز نقش ویژه ای ایفا کرد ولی در دیدار برابر ماشین سازی او نیز یکی از بازیکنان ناکام میدان مسابقه بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وبه نقل ازورزش سه، احسان حاج صفی مدافع چپ سپاهان ستاره اصلی طلایی پوشان در لیگ شانزدهم بوده است. حاج صفی تاکنون 4 بار برای سپاهان گلزنی کرده و 5 بار هم پایه گذار گل های سپاهان شده، که آخرین پاس گل او در آخرین پیروزی سپاهان در مقابل نفت تهران رقم خورد.

در دیدار برابر ماشین سازی کاپیتان طلایی پوشان تلاش زیادی برای کمک به تیم خود و رهایی از شکست انجام داد ولی در بیشتر زمان ها حضور پرتعداد بازیکنان ماشین سازی و محاصره شدن این بازیکن، فرصت گلسازی و گلزنی از او را سلب کرد تا او نیز مانند سایر بازیکنان شاهد سنگین ترین و تلخ ترین شکست فصل سپاهان باشد.



هفته بیست و دوم تیم سپاهان باید در شرایطی برابر تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قرار بگیرد که حال و روز خوشی در اردوی طلایی پوشان وجود ندارد. با این حال آنها امیدوارند تا حاج صفی بار دیگر با نمایش های خوب خود، امید سپاهانی ها برای کسب امتیاز از این دیدار باشد.

البته در بازی رفت دو تیم نیز احسان حاج صفی با یک ضربه از پشت محوطه جریمه توانست یکی از 5 گلی که سرخپوشان تهرانی تاکنون دریافت کرده اند، را به زیبایی به ثمر برساند ولی در پایان نتوانست مانع از شکست تیمش در فولاد شهر شود. کاپیتان سپاهان حالا امیدوار است که اینبار حضور در ورزشگاه آزادی با همراهی سایر بازیکنان، پایانی خوش برای آن ها در پیش داشته باشد تا شرایط این تیم از این بدتر نشود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها