X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 بهمن 1395, 10:33
کد خبر: 22145
خبرنگار: khani
نظرات: 11

با تمام قوا مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم

اخوان: خبر مذاکره باشگاه با خطیبی شایعه است

اخوان:  خبر مذاکره باشگاه با خطیبی شایعه است اخوان:  خبر مذاکره باشگاه با خطیبی شایعه است
مهدی اخوان گفت: خبر مذاکره باشگاه با خطیبی شایعه است و ویسی با قدرت همچنان به کارش ادامه می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست سنگین سپاهان مقابل ماشین سازی گفت: «در بازی مقابل ماشین سازی شانس زیادی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه بازیکنان ما به راحتی این موقعیت‌ها را از دست دادند. در فوتبال هم وقتی گل نزنی گل می‌خوری و بعد از حملات ما بازیکنان ماشین‌سازی حملاتی روی دروازه ما انجام دادند که موفق شدند سه بار به گل برسند و دست پر به تبریز برگردند.»
وی در ادامه در خصوص شعار هواداران سپاهان در این بازی علیه کادر فنی و تعدادی از بازیکنان سپاهان گفت: «سپاهان تیم بزرگی است. انتظار هواداران از این تیم بالا است. زمانی که تیم نتیجه نگیرد تماشاگران ناراحت می‌شوند و همین مساله باعث می‌شود تا در ورزشگاه شعارهایی علیه کادر فنی سر دهند.»
اخوان در رابطه با مذاکره باشگاه سپاهان با رسول خطیبی ادامه داد: «من هیچ اطلاعی در مورد مذاکره مدیران سپاهان با مربیان دیگر ندارم. احساس می‌کنم این خبر شایعه است و ویسی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. ویسی بعد از استعفایش با مدیران باشگاه جلسه داشت و نتیجه جلسه حتما مثبت بوده که او استعفایش را پس گرفت.»
سرپرست سپاهان در رابطه با منتفی شدن موضوع جذب روزبه چشمی و شهباززاده در سپاهان گفت: «باشگاه با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن مذاکره کرد. هدف ما این بود که قرارداد یکسال و نیم با این دو بازیکن امضا کنیم اما این مساله با مخالفت این دو بازیکن مواجه شد و آنها می‌خواستند فقط تا پایان فصل در سپاهان باشند. به همین دلیل احساس می‌کنم باشگاه سپاهان دیگر دنبال جذب این دو بازیکن نباشد.»
سرپرست تیم سپاهان در مورد بازی هفته بعد این تیم مقابل پرسپولیس گفت: «بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم. عبدالله ویسی با انگیزه زیاد کارش را ادامه می‌دهد و تیم را آماده این نبرد مهم می‌کند. پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی را کسب کرد اما ما هم سپاهان هستیم و با تمام قوا مقابل آنها قرار می‌گیریم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها