X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1395, 20:29
کد خبر: 22160
خبرنگار: talaei
نظرات: 15

نبود ریکاوری جسمی و روحی مشکل بزرگ سپاهان

چرخابی:دیدار با پرسپولیس بهترین زمان برای بازگشت طلایی‌پوشان

چرخابی:دیدار با پرسپولیس بهترین زمان برای بازگشت طلایی‌پوشان چرخابی:دیدار با پرسپولیس بهترین زمان برای بازگشت طلایی‌پوشان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد،حسین چرخابی در گفت‌وگو با تسنیم،درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال سپاهان و نتایج ضعیف این تیم در مسابقات لیگ‌برتر اظهار داشت: عبدالله ویسی با تزریق چند بازیکن جوان به تیم فوتبال سپاهان، میانگین سنی این تیم را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و سپاهان شرایط 2 فصل گذشته تیم پرسپولیس را دارد. زمانی که یک تیم دگرگون می‌شود صبر و تحمل نیاز است و اگر تحمل نباشد آن تیم ضرر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سپاهان باشگاهی است که با کسب 9 عنوان قهرمانی به عنوان پر افتخارترین تیم ایران محسوب می‌شود و هواداران سپاهان انتظارات به جایی را در کسب نتیجه از این تیم دارند. اما باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند و با صبر زیاد شاهد روزهای خوب این تیم باشند.

کارشناس فوتبال اصفهان بیان کرد: دیدارهای لیگ‌برتر با فشردگی بسیار بالایی در حال برگزاری است و تمرینات تیم‌ها باید بر مبنای ریکاوری جسمی و روحی تنظیم شود. در دقایق پایانی دیدار سپاهان و ماشین‌سازی شاهد تحلیل بازیکنان این تیم از نظر جسمانی بودیم و این نشان می‌دهد که این تیم ریکاوری جسمانی خوبی در تمرینات خود برگزار نکرده است.

وی ادامه داد: از سویی دیگر با دریافت 2 گل و شعارهای هواداران سپاهان بر ضد کادر فنی و بازیکنان این تیم، بازیکنان سپاهان تحت تاثیر مشکلات روحی نیز قرار گرفتند. مسائل روحی نیز نیاز به ریکاوری دارد و باید این ضعف نیز در بازیکنان سپاهان برطرف شود.

چرخابی تاکید کرد: متاسفانه ریکاوری جسمی و ریکاوری روی در تیم سپاهان به خوبی انجام نمی‌شود و سبب بروز مشکلات زیادی برای این تیم شده است. همچنین هوادران این تیم نیز تحمل خود را افزایش دهند تا شاهد روزهای خوب این تیم در اصفهان باشیم.

وی در پاسخ به این سؤل که مشکلات تیم سپاهان بیشتر در کدام خطوط این تیم به چشم می‌خورد، بیان کرد: تیم سپاهان از نظر دفاع تیمی دچار مشکلات بسیار زیادی است. تیم ماشین‌سازی تبریز با نشانه گرفتن عمق خط دفاعی تیم سپاهان مشکلاتی را برای این تیم به وجود آورد و از همین ناحیه 2 بار به سپاهان ضربه زد.

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: به نظر من شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع راست موفق‌تر خواهد بود اما با ورود وی به این پست مشکل عمق خط دفاعی سپاهان بیشتر می‌شود. در این زمان است که بازیکن جانشین در نیمکت یک تیم به چشم می‌خورد که متاسفانه این ضعف در اکثر خطوط تیم سپاهان به ویژه در خطوط دفاعی به وضوح دیده می‌شود.

وی گفت: در این مقطع زمانی، تیم سپاهان و شخص عبدالله ویسی نیاز به آرامش دارد که این آرامش باید از سوی هواداران سپاهان به این تیم منتقل شود و زمانی که یک تیم آرامش داشته باشد به موفقیت دست پیدا می‌کند.

چرخابی درباره دیدار روز پنج‌شنبه سپاهان در مقابل تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: بهترین زمان برای بازگشت سپاهان به لیگ دیدار مقابل پرسپولیس است. تیم پرسپولیس در بدترین شرایط ممکن از لحاظ نفرات و حتی مسائل روحی پس از باخت مقابل استقلال مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. سپاهان باید این موضوع را به فال نیک بگیرد و با انجام ریکاوری جسمی و روحی در تمرینات خود، در مقابل پرسپولیس به برتری برسد و خود را به جایگاه بالای جدول نزدیک کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها