X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1395, 08:09
کد خبر: 22162
خبرنگار: khani
نظرات: 11

برای سال آینده از ویسی برنامه گرفتیم

اخوان: پرسپولیس خطرناک‌تر از همیشه است

اخوان: پرسپولیس خطرناک‌تر از همیشه است اخوان: پرسپولیس خطرناک‌تر از همیشه است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید پرسپولیس به دلیل شکست در داربی خطرناک تر از همیشه است اما سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی می خواهد مقابل این تیم بجنگد و پیروز شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف حساس سپاهان و پرسپولیس در هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: بازی پرسپولیس هم مثل مابقی دیدارها است و تفاوتی برای ما نمی‌کند. همه دیدارها سخت و دشوار هستند و ما هم با توجه به شرایطی که پیدا کرده‌ایم، دیدار سرنوشت سازی را پیش‌رو داریم، اما اوضاع ما خوب است و بدون هیچ محروم و مصدومی آماده بازی با پرسپولیس هستیم. سه، چهار جلسه تمرین بسیار خوبی داشتیم و از همه لحاظ آماده هستیم.

وی در ادامه با اشاره به شکست پرسپولیس در داربی پایتخت، گفت‌: پرسپولیس از همه زمان‌ها خطرناک تر است و برای جبران شکست به استقلال نیاز به برد مقابل سپاهان نیاز دارد، اما ما هم می رویم تا بجنگیم و به پیروزی برسیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند یا نه؟ بیان‌ کرد: لیگ بالا و پایین زیادی دارد، باید ببینیم چه رقم خواهد خورد. ما هنوز امیدواریم و اختلافمان با تیم‌های بالا سرمان زیاد نیست.

اخوان درباره این که گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها با خرید بلیت صندلی‌های اختصاص یافته به سپاهان قصد دارند هوادار کمتری از تیم رقیب شان به آزادی بیایند، توضیح داد: فردا (چهارشنبه) جلسه‌ای برای هماهنگی‌های قبل از بازی قرار است برگزار شود و این موضوع را در آن جا طرح خواهیم کرد. اگر این اتفاق در اصفهان بیافتد، پرسپولیسی ها خوشحال می‌شوند؟ اگر بد است برای همه بد است. همه پرسپولیسی‌ها جزو بزرگان هستند و نه می‌توان در این زمینه آموزش داد و نه ایرادی گرفت. با این حال من این کار را تایید نمی‌کنم و امیدوارم که سازمان لیگ هم ساز و کاری بیاندیشد تا هواداران نتوانند از این پس بلیت جایگاه تیم حریف را خریداری کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عبدالله ویسی در آینده نیز در سپاهان ماندنی خواهد شد یا نه؟ تصریح کرد: اتفاقا آقای طاهری، مدیرعامل باشگاه از عبدالله ویسی خواسته تا اسامی بازیکنان مورد نظرش را برای فصل آینده به صورت کتبی به باشگاه اعلام کند، اما ویسی گفته این چند بازی هم بگذرد تا در این باره تصمیم بگیرد.

اخوان درباره این که گفته می‌شود ویسی دلسرد شده و فصل آینده در سپاهان نخواهد بود، خاطرنشان کرد: متاسفانه و یا خوشبختانه همه چیز به برد و باخت‌ها بستگی دارد. منتظر می مانیم تا ببینیم شرایط تیم در ادامه‌ به چه شکلی رقم خواهد خورد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان همچنین درباره ناراحتی ویسی از کانون هواداران و درخواست پول از او، عنوان کرد: فکر می‌کنم چنین چیزهایی واقعیت نداشته باشد و یا حداقل من نشنیده و ندیده‌ام. شاید یکی، دو نفر از اطراف کانون هواداران چنین پیشنهادی داده‌اند، شاید هم سوء تفاهم بوده و کسی از قول کسی این درخواست را از ویسی مطرح کرده است. با این حال فکر می‌کنم گفتن این صحبت‌ها صحیح نیست. ویسی هم از بعضی مسائل ناراحت شده و از روی ناراحتی این حرف‌ها را زده است.

اخوان تاکید کرد: همیشه هواداران را قبول داشته ام و معتقدم آنها همیشه در شرایط بحرانی ما را حمایت کرده‌اند. اگر هم انتقادی می‌کنند از روی دلسوزی است، اما این که در شرایط حساس و بحرانی دست از حمایت تیم بکشند، مورد تایید نیست. دلم می‌خواهد آنهایی که سپاهان را دوست دارند تا لحظه آخر به حمایتشان ادامه‌ دهند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا این تیم سال آینده نیز به جوانگرایی اش ادامه‌ داد خواهد یا نه به ایسنا، گفت‌: این موضوع به سرمربی که خواهد آمد بستگی دارد. باید ببینیم اگر ویسی ماندنی شد یا سرمربی جدیدی آمد ایده‌اش برای جذب بازیکن چیست؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها