X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1395, 14:26
کد خبر: 22166
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 9

انتظار داریم انصاری به بازی فردا برسد

برانکو: بازی با سپاهان به اندازه دربی مهم است

برانکو: بازی با سپاهان به اندازه دربی مهم است برانکو: بازی با سپاهان به اندازه دربی مهم است
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:هر دو تیم به دنبال ترمیم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت: بابت دیرکردم عذرخواهی می کنم. امیدوارم که من را ببخشید. به استقبال سومین دربی پشت سر هم می رویم. این بازی به اندازه دیدار با سپاهان حساس است. هم ما هم سپاهان بعد از باخت به این دیدار رسیده ایم. هر دو تیم به دنبال ترمیم هستیم.

وی در ادامه افزود: باخت مقابل استقلال برای ما سخت بود چرا که این بازی برای ما اهمیت ویژه ای داشت. طبیعی است که بچه ها غمگین هستند. اما به همین ترتیب به وضعیت فعلی برگشته اند و با برد در بازی فردا به شرایط ایده آل برمی گردیم. همه سالم و سلامت هستند. به جز کمال کامیابی نیا که محروم است. بازی قبل که از دست دادیم مانعی برای حضور قدرتمندانه مقابل سپاهان نیست. سپاهان بازیکنانی چون حسن زاده و جپاروف را آورده است. محمدی هم هست. مهاجمان خیلی خوبی دارند. اسم نفرات دیگر را نمی آورم. می دانیم که چه بازی سختی در انتظار ما خواهد بود. این یک بازی سنتی است. انتظار دارم همچنان هواداران حمایت کنند و بازهم به آنها تبریک می گویم به خاطر حمایتشان از ما و بازیکنان. آنها بار دیگر نشان دادند چقدر به باشگاه خود علاقه دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت سید جلال حسینی و وضعیت خط دفاعی خاطرنشان کرد: محمد انصاری امروز تمرین کرد و انتظار دارم به بازی فردا برسد. برای سید جلال اعتراض نوشتیم و منتظر تصمیم هستیم تا ببینیم چه می شود.

وی همچنین درباره انتقادات چند روز اخیر به پرسپولیس بیان داشت: انتقادات که عادی ترین مساله است و اصلا عجیب نیست. مخصوصا وقتی یک بازی را می بازید. طبیعی است که آن موقع بیشتر به چشم می آید. بعد از بازی با استقلال داغ داغ بودم و نمی توانم از نفراتم ایراد بگیرم. یک سری آمار از آن بازی به شما می دهم. 72 درصد مالکیت توپ داشتیم. 80 درصد دقت در پاس داشتیم و تیم حریف شصت درصد داشتند. آنها فقط 5 شوت زدند که سه تاش در چارچوب بود و همه گل شد. 16 شوت ماشتیم. بیشتر 500 پاس داشتیم و آنها دویست و هفتاد. آنها فقط شصت بار به دفاع ما نفوذ کردند اما همه اینها کافی نیست با اینکه ما در همه جنبه ها بهتر بودیم. مقابل ذوب هم خوب بودیم و باختیم. هنوز صدر جدول هستیم. همه تلاش هایی که شده از سوی بازیکنان بوده و ما مستحق صدرنشینی هستیم. مقابل تراکتور عالی بودیم و 3-0 بردیم. هر روز در تمرین هستم و وضعیت نفراتم را می دانم. همین هر روز بودن من نمی تواند باعث شود که اشتباه نکنم. در طول لیگ مصدومیت ها و کارت زرد و قرمز بوده است. در نیم فصل اول بیرانوند و امید مصدوم شدند. طبیعی است در آن شرایط باید طور دیگری ترکیب را چیدمان کرد. همه حق دارند انتقاد کنند از مربیان قبلی تا شما خبرنگاران.

به گزارش کاپ،سرمربی پرسپولیس درباره مغرضانه بودن انتقادات به او تصریح کرد:من هم موافقم. تازه ما صدرنشین هستیم. 10 امتیاز از استقلال و 6 امتیاز از تراکتورسازی بالاتر هستیم. همه جا برای هر کسی همین اتفاق رخ می دهد. به خاطر همین فوتبال زیباست. من آمار را به شما گفتم ولی ما باختیم. در تمام فاکتورها ما بهتر بودیم. جالبی فوتبال و هواداران زیادش به خاطر همین است که نتیجه اش نامعلوم است. به خاطر همین است که نباید مقابل هیچ تیمی کوتاه بیاییم. بارسا باخت و درس گرفت. پاریسن ژرمن عالی بود. استقلال هم خیلی خوب بود. بیراه به رده سوم نرسیدند. آنها هم بازیکنان خوبی دارند.

وی درباره اینکه آنالیز استقلال از پرسپولیس نسبت به شناخت وی از تیم حریف بهتر بود و پرسپولیس در دربی آسیب پذیر بود اذعان داشت: ضعف همیشه بوده است. من اگر خوب متوجه شده باشم این بود که من باید انصاری را بیرون می کشیدم. پس چطور ایشان اینقدر مقابل تراکتور خوب بود؟ ابراهیمی آن سمت بود. ادینیو هم تا حدی آن سمت بود. هر دو هم خوب بودند. به خاطر ایرانپوریان ما بازی را نبردیم. استقلال عقب کشید و ما این را می دانستیم. من دیدگاه و فلسفه تیم خودم را گفته ام. پرسپولیس در کنار گرفتن امتیاز برای هوادارانش بازی زیبا بیاورد و آنها را شاد کند. نتایج این مساله هم آمدن 60 الی 70 هزار نفر به ورزشگاه است. نتایجش این است که صدرنشین هستیم و 8 ملی پوش داریم. احتمال دارد که بازهم ببازیم. لیگ ایران خیلی متعادل است. ذوب آهن به صبا باخت. سپاهان به ماشین سازی باخت. همه گزینه ها در جریان هستند. آقای مهدی طارمی یک وقت هایی یک هیچ بودیم و توپش را به گل تبدیل می کرد ماجرا در دربی عوض می شد. ذوب آهن فقط سه ضربه به سمت ما زد. یکی از این سه ضربه گل شد.

سرمربی پرسپولیس درباره مقصر بودن انصاری در گل های دربی عنوان کرد: من اگر ربات داشتم دربی را نمی باختم. بازیکنان من انسان هستند. دربی است و هیجان دارد. انسان اشباه می کند ودر این گونه بازی ها همه مقصرند. راحت ترین کار این است که با انگشت اشاره بگویید فلان نفر مقصر است. ما طبیعی است که سعی می کنیم اشتباهات را تا حد ممکن کمتر کنیم. اگر ربات بودیم که همه بازی ها صفر- صفر می شد.

وی در ادامه درباره ربیع خواه و وضعیتش خاطرنشان کرد: قبول دارم که ربیع خواه مظلوم واقع شد. او همیشه بی اشتباه بود. خوشبختانه او سالم و سرحال است و در تمرینات موقعیت خوبی دارد. او در بهبود خودش سختکوش بود و به احتمال زیاد فردا بازی خواهد کرد.

برانکو درباره جدایی دو بازیکن اوکراینی گفت: توافقی بین باشگاه و آنها بوده است. درباره این ماجرا خیلی صحبت شده است. داستان دو طرف دارد. یک طرف خود بازیکنان و طرف دیگر باشگاه. آنها برای ماندن با هم به توافق نرسیدند. چیزی در این بین عجیب نیست. منافع باشگاه منافع تیم است و منافع بازیکنان. ارزیابی نهایی این است که ببینیم چه می شود. آنها بازیکنان استاندارد و فیکس ما نبودند. آنها به منافع خودشان فکر می کردند که بازی کنند و به عمر ورزشی خود ادامه دهند. در نهایت ترجیح دادند که بروند. نمی توانم تضمین کنم که بازیکنی به میدان برود. اگر آنها رفتند یعنی توافق دو طرفه ای شده است. هر دو طرف راضی بودند.

وی در این باره و استفاده از جوان ها به جای دو اوکراینی افزود: به بازیکنان جوان هم باید میدان داده شود. واقعیت این است که اوکراینی ها خیلی بازی نکردند و باشگاه هم باید نتیجه می گرفت. بازیکنان جوان هم به میدان رفتند. همچنان هم نسبت به موقعیت از آنها استفاده خواهیم کرد. محرمی 20 سال دارد و علیپور 21 سال. طاهرخانی 17 سال دارد. نمی توانم فقط جوان ها را در میدان بگذارم. الان یواش یواش آنها وضعیت بهتری پیدا می کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره جریمه کامیابی نیا و سید جلال حسینی بیان داشت: باید اعتراف کنم که جریمه کمال برایم واضح نیست. چون وقتی کسی جریمه می شود فورا جریمه اش را اعلام می کنند. دلی محرومیت سید جلال را هم نمی دانم.

وی درباره درگیری مسلمان و طارمی عنوان کرد: نمیدانم علت درگیری چه بوده است.آنها زمان بازی هیچ مشکلی باهم نداشتند. نمی دانم باید برای چه آنها را جریمه کنم.؟ مگر در رختکن درگیری داشتند؟ اینها مسائل داخلی ماست.

برانکو در پایان درباره بازی با الهلال گفت: قبلا هم عرض کرده بودم که وارد 4 دربی می شویم. دو تا را پشت سر گذاشتیم. الهلال بهترین تیم عربستان است. سه چهار سال اخیر باید دو بار قهرمان اسیا می شدند. بسیار بسیار گروه ما از بقیه سخت تر است. در کنار الهلال الریان است که با اقتدار قهرمان اسیا شد. الوحده هم جزو بهترین های امارات است. آنها در کنار العین بزرگترین تیمهای امارات هستند. همه می دانیم کار بسیار سختی داریم. آنها هم همینطور. گروه ما گروه مرگ است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها