X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 بهمن 1395, 16:48
کد خبر: 22168
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 9

هافبک های سپاهان در بزرگترین آزمون فصل

هافبک های سپاهان در بزرگترین آزمون فصل هافبک های سپاهان در بزرگترین آزمون فصل
تیم سپاهان در شرایطی پا به دیدار بزرگ هفته خواهد گذاشت که همگی هافبک های این تیم آماده هستند و با اضافه شدن چپاروف گزینه های ویسی در این خط افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، عبدالله ویسی در دیدارهای گذشته تیمش را با ترکیب 1-3-2-4 راهی میدان کرده است و این بدان معنا است که قصور هافبک های این تیم می تواند نتیجه ای که برابر ماشین سازی رقم خورد را دوباره برای آن ها تکرار کند.

هافبک های تدافعی؛
میلاد سرلک در دیدارهای لیگ شانزدهم همیشه یکی از نفرات مورد اعتماد عبدالله ویسی بوده است. جوان 21 ساله طلایی پوشان در طول فصل نمایش های تاثیرگذاری ارائه داده است و بی شک می تواند یکی از بازیکنان اصلی این تیم در 10 سال آینده باشد. در کنار این بازیکن رسول نویدکیا، محمود قائدرحمتی و حامد بحیرایی تاکنون به بازی گرفته شده اند و به نظر می رسد رسول نویدکیا با توجه به تجربه ای که دارد، انتخاب اول ویسی برای قرارگرفتن در کنار میلاد سرلک باشد.

هافبک های تهاجمی؛
در این خط سرمربی سپاهان می تواند از حضور مهرداد محمدی و فرید بهزادی کریمی در کناره ها و هم چنین جلال علی محمدی، طالب ریکانی و سرور چپاروف پشت سر مسعود حسن زاده استفاده کند.


با توجه به دیدارهای اخیر طلایی‌پوشان انتظار می رود مهرداد محمدی و فرید کریمی به عنوان دو بال زردپوشان به میدان روند و ویسی از میان چپاروف و طالب ریکانی، یکی را برای بازی دادن پشت سر مهاجم هدف خود به کار گیرد. چپاروف همانطور که ویسی در کنفرانس خبری پیش از بازی نیز به ان اذعان داشت، قدرت بازیسازی بیشتری نسبت به طالب ریکانی دارد، اما در صورتی که سرمربی زردپوشان بخواهد از قدرت شوتزنی و البته ضعف پرسپولیس در غیاب کامیابی نیا برای استفاده از ضربات برگشتی پشت محوطه جریمه استفاده کند به ریکانی بازی خواهد رسید. ضمن اینکه جلال علی محمدی دیگر بازیکن میانی عبدالله ویسی است که در دیدار برابر ماشین سازی به دلیل مصدومیت غائب بود ولی طبق آخرین اخبارها برای بازی مقابل پرسپولیس اماده خواهد شد.


پنج هافبک تیم سپاهان فردا باید در مقابل 4 بازیکن میانی پرسپولیس قرار بگیرند که در غیاب کمال کامیابی نیا، ضعف های خود را با شکست مقابل استقلال برای حریفان آشکار ساخته است. تیم پرسپولیس با توجه به شکستی که مقابل استقلال تجربه کرده است به احتمال زیاد با چند تغییر به دیدار برابر سپاهان خواهد رسید؛ محسن ربیع خواه ممکن است به ترکیب این تیم در پست هافبک تدافعی اضافه شود تا در کنار سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری یا رامین رضاییان تشکیل دهنده مردان خط میانی این تیم شوند.


در بازی رفت که با شکست 3 بر 1 سپاهان در خانه همراه شد سرمربی سپاهان از حاج صفی در پست هافبک استفاده کرد؛ ایده ای که در نیمه اول جواب داد و حاج صفی هم گل زد، اما در نیمه دوم اثری از نمایش خوب طلایی پوشان نبود و این پرسپولیس بود که صاحب توپ و میدان در نیمه مربیان شد. پیروزی نبردهای میانه میدان در این دیدار نیز می تواند تعیین کننده تیم برتر باشد و باید ببینیم دو تیمی که با شکست هفته بیست و یکم زخمی به این دیدار رسیده اند، چه برنامه هایی برای برتری بازیکنان خود در خط میانی در نظر خواهند داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها