X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 بهمن 1395, 11:38
کد خبر: 22198
خبرنگار: panahi
نظرات: 10

سلیمانی: داور از تكرار پنالتی‌های پرسپولیس و سپاهان واهمه داشت

سلیمانی: داور از تكرار پنالتی‌های پرسپولیس و سپاهان واهمه داشت سلیمانی: داور از تكرار پنالتی‌های پرسپولیس و سپاهان واهمه داشت
یک كارشناس داوری فوتبال گفت: سه پنالتی اعلام‌شده در بازی پرسپولیس و سپاهان کاملا درست بود و اعلام سه پنالتی در یک بازی نشان از شجاعت داور دارد اما اینکه چرا داور در تکرار پنالتی واهمه داشت، جای سؤال دارد.
حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملكرد محمدرضا اكبریان در قضاوت دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار كرد: در دقیقه ۵۶ تیم پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد و در ادامه دروزاه‌بان تیم سپاهان به خاطر خطا روی مهاجم پرسپولیس، باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد.
سلیمانی افزود: پنالتی اول پرسپولیس که به شکل پاس به جلو رضاییان و گلزنی طارمی زده شد به دلیل آنکه بازیکنان دو تیم قبل از زدن ضربه همزمان وارد محوطه جریمه شده بودند، ضربه پنالتی باید تکرار می‌شد که در صحنه تلویزیونی کاملا واضح است که داور به ورود بازیکنان توجهی ندارد بلکه نگاه و دقتش به نقطه پنالتی معطوف شده است و ایراد اصلی در دقت نکردن داور به بازیکنان پشت محوطه جریمه بود. اگر فقط بازیکن پرسپولیس ورود غیرمجاز داشت می‌توانست گل را مردود اعلام کند و ضربه غیر مستقیم به نفع سپاهان اعلام کند.
این كارشناس داوری همچنین گفت: در دقیقه ۸۰ انصاری مدافع پرسپولیس روی محمدی مهاجم سپاهان خطا کرد و اعلام پنالتی و دادن کارت زرد کاملا صحیح بود اما هنگام ضربه پنالتی سپاهان هم بازیکنان دو تیم قبل از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شدند که این پنالتی هم باید تکرار می‌شد.
او در ادامه گفت: در دقیقه ۸۴ حاج صفی حاج صفی با پا مهدی طارمی را سرنگون کرد و مرتکب خطا شد. اعلام پنالتی و دادن کارت زرد دوم و اخراج مدافع سپاهان هم کاملا درست بود.
سلیمانی در پایان اظهار كرد: اکبریان داور با تجربه البرزی در این بازی تمرکز لازم را در اتفاقات بازی نداشت و در صحنه های سرنوشت ساز عملکرد ضعیفی از خود نشان داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها