X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اسفند 1395, 11:52
کد خبر: 22212
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 19

اخوان:

داوری‌ها غیرطبیعی شده‌ است

داوری‌ها غیرطبیعی شده‌ است داوری‌ها غیرطبیعی شده‌ است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد وبه نقل از خبرنگار ورزشی آنا، تیم سپاهان در هفته‌های سپری شده از لیگ برتر حال و روز خوشی ندارد و با سه باخت پیاپی مقابل پیکان، ماشین سازی و پرسپولیس در مکان دهم جدول جای دارد تا تیره‌ روزی‌های این تیم که از فصل قبل آغاز شده همچنان ادامه داشته باشد.

مهدی اخوان ، در مورد نتایج ضعیف سپاهان در هفته‌های گذشته لیگ برتر گفت: «همه بازیکنان در هفته‌های گذشته تلاش خودشان را برای نتیجه‌گیری سپاهان انجام دادند و هیچ‌کس کم‌کاری برای تیم نکرد ولی بعضی مسائلی در فوتبال می‌افتد که دیگر کاری از دست بازیکن و کادر فنی تیم برنمی‌آید.»

وی ادامه داد: «در بازی مقابل پیکان، دروازه‌بان این تیم باید در دقیقه 40 بازی از زمین اخراج می‌شد و اگر این مساله رخ می‌داد به طور حتم بازی با آن نتیجه تمام نمی‌شد. در بازی مقابل ماشین‌سازی هم صحنه گل اول آنها خطا بود و بازی آخر مقابل پرسپولیس هم که داور انواع و اقسام سوت‌های اشتباه را علیه ما به صدا درآورد.»

سرپرست سپاهان در رابطه با اشتباهات داوری که به ضرر این تیم در هفته‌های گذشته صورت گرفت اظهار داشت: «احساس ما این است که داوری از حالت طبیعی خارج شده‌ است. البته باید به این نکته هم توجه کرد که ظرفیت داوری ما همین است و ما دیگر نمی‌توانیم برای همه بازی‌های لیگ از خارج کشور داور بیاوریم. تا زمانی که داوران در استادیوم‌ها امنیت نداشته باشند و بازیکنان، مربیان و هواداران با حرکاتشان امنیت داور را از بین ببرند باید شاهد اشتباهات داوری باشیم.»

اخوان در مورد شکایت باشگاه سپاهان از وضعیت بد داوری‌ها علیه این تیم افزود: «ما هیچ وقت از داور خاصی بخاطر سو‌ت‌های اشتباهی که علیه ما زد شکایت نمی‌کنیم، اما اعتراض خودمان را به مسئولان داوری لیگ می‌رسانیم و بعد از بازی مقابل پرسپولیس هم با کامرانی‌فر صحبت کردیم و به رئیس دپارتمان داوری اطلاع دادیم که داوری‌ها در هفته‌های گذشته به ضرر سپاهان بود.»

سرپرست سپاهان در خصوص اخراج احسان حاج‌صفی در بازی مقابل پرسپولیس که با واکنش تند این بازیکن روبرو شد به طوری که وی قصد ترک زمین را نداشت بیان کرد: «حاج صفی بازیکن باتجربه‌ای است و در آن صحنه به تصمیم داوری معترض بود و قصد داشت با داور صحبت کند. من هم بنا به درخواست مسئول سازمان لیگ و ناظر بازی که از من خواستند تا بروم و جو را آرام کنم به کنار زمین رفتم تا حاج صفی را از زمین بیرون بکشم.»

وی در رابطه با بازی هفته بیست و سوم سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان گفت: «دربی اصفهان همیشه جذاب و دیدنی بود. البته ما در این بازی چند بازیکن اصلی خودمان را دراختیار نداریم اما سپاهان به چند بازیکن وابسته نیست و قطعا بازیکنان جوانی که در ترکیب قرار می‌گیرند جایگزین خوبی برای آنها خواهند بود.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها