X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 اسفند 1395, 14:36
کد خبر: 22214
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 19

سپاهان به قضاوت اکبریان رسما اعتراض می‌کند

اخوان: در شان سپاهان نبود تیم را بیرون بکشیم

اخوان: در شان سپاهان نبود تیم را بیرون بکشیم اخوان: در شان سپاهان نبود تیم را بیرون بکشیم
باشگاه سپاهان اصفهان با ارسال نامه‌ای خواستار رسیدگی به حقوق ضایع شده از این تیم در ۶ بازی شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، باشگاه سپاهان به دنبال شکست در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس، انتقاد بسیاری به عملکرد محمدرضا اکبریان، داور بازی داشته و معتقد بود او در چند صحنه از جمله گرفتن پنالتی و اخراج حاج صفی دچار اشتباه شده است.

از همین رو نامه اعتراضی از سوی باشگاه تنظیم و به کمیته داوران ارسال شد. مهدی اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره توضیح داد: اعتراض‌مان را به صورت کتبی تحویل دوستان‌مان در فدراسیون فوتبال داده‌ایم. این اعتراض مربوط به ۶ بازی است و فیلم صحنه‌های مشکوک بازی با پرسپولیس، نفت آبادان، ماشین سازی تبریز، پیکان تهران، سایپا را هم ضمیمه نامه کرده‌ایم.

وی افزود: اشتباهاتی که داوران در بازی‌های سپاهان مرتکب شده‌اند، تاثیرگذار بوده و باید این اعتراض را مطرح می‌کردیم. ما اهل بیانیه نوشتن نیستیم و با کمال احترام و ادب، صدایمان را به گوش مسئولان می‌رسانیم. هواداران سپاهانی نیز مدام به ما انتقاد کرده و می‌گفتند چرا مثل فلان مربی، تیم را بیرون نمی‌کشید. اما در شان باشگاه سپاهان نیست که بخواهد در اعتراض به داوری، تیم را بیرون بکشد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان همچنین از آغاز تمرینات این تیم از فردا (دوشنبه) خبر داد. طلایی پوشان سپاهان، پانزدهم اسفند در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ در داربی اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها